logo

موتور هود k33

محصول الکتروموتور هود k33 آوا کالا مشابه موتور k30 از نظر عمل کرد ، سرعت و کیفیت می باشد. تولید موتور هود k33 از نظر کیفیت دارای گواهی نامه ISO 9001 می باشد که باعث اطمینان خرید این الکتروموتور می شود. رقابتی ترین قیمت موتور هود آوا کالا نسبت به دیگر الکتروموتور های موجود در بازار است که مشتریان عزیز که به دنبال گزینه ی مقرون بصرفه و با کیفیت هستند این گزینه می تواند برایشان مطلوب باشد. تولید موتور هود نیز توسط یکی از بهترین و مطمئن ترین کارخانه های موتور هود کیا موتور انجام می شود. که همواره رضایت مشتری را به ارمغان اورده است. شما می توانید نسبت به فروش موتور هود با کارشناس های ما در ارتباط باشد و از انها مشاوره رایگان برای انتخاب درست محصول بگیرید.

موتور هود K33 - الکتروموتور هود K33خرید و فروش موتور هود K33

همانطور که میدانید کیفیت و قیمت در فروش محصولات دو چیز جدا نشدنی در ارائه محصول می باشد. اگر به دنبال موتور هود با کیفت و مطمئن از نظر کارایی و طول عمر می گردید یکی از مطرح ترین گزینه های خرید الکتروموتور هود K33 آوا کالا می باشد. خرید بهترین موتور هود با درجه کیفیت عالی، که با برند های ایرانی و خارجی در حال رقابت می باشد. ارزان ترين انواع موتور هود را معمولا می توان از بازار های عمده فروش و نمایندگی های شركت هاي معتبر خریداری کرد. که در بخش زیر بیشتر به این موارد اشاره خواهیم کرد. برای خرید با قیمت ارزان در بازار با ما همراه باشید.

تولید موتور هود k33

امروزه استفاده از الکتروموتور ها در تمام صنایع رواج پیدا کرده است. به همین دلیل تولید الکتروموتور ها رشد چشمگیری داشته است. تقریباً در تمامی صنایع از قطعات الکتروموتور استفاده می شود و این قطعات باید در ابتدا ساخته و تولید شوند. برای ساخت الکتروموتور از روش های مختلفی استفاده میشود. طراحی و تولید و ساخت الکتروموتور نیازمند شناخت و آگاهی های لازم در خصوص استحکام مواد ، انتقال گرما ، قالب سازی و فرآیند قالب گیری می باشند. برای تولید الکتروموتور باید در ابتدا مشخص شود که این قطعه چه کاربردی دارد و در چه محیطی از این قطعه ها استفاده می شود.

تولید الکتروموتور هود k33 توسط سیستم ها و دستگاه های بروز دنیا صورت می گیرد. که مداوم در حال بروز شدن تکنولوژی ساخت می باشد. هدف شرکت تولید کننده موتور هود محصولی با کیفت ، کارایی و طول عمر طولانی می باشد. ما افتخار میکنیم که بین چند برند اول تولید کننده الکتروموتور از نظر اعتماد خریدار هستیم و همین برای ما رضایت بخش می باشد. شرکت تولید کننده محصولات آوا کالا کیا موتور می باشد که سابقه ی طولانی در ساخت انواع الکتروموتور را دارد و سالیان طولانی است که در امر صادرات الکتروموتور نیز فعالیت دارد.

مراحل ساخت و تولید موتور هود

همان طور که گفته بودیم تولید موتور هود نیازمند شناخت دقیق از مواد است و اینکه برای تولید قطعه از چه نوع ماده ای استفاده شود ، چه مقدار گرما را می تواند موتور هود تحمل نمایید و این موتور هود چه مقدار استحکام را دارا می باشد . برای اینکه یک قطعه موتور هود k33 را بتوان تولید کرد باید در ابتدا مشخص شود که این محصول در کجا کاربرد دارد و در کجا از آن استفاده می شود. مهمترین چیزی که در تولید موتور هود باید به آن توجه نمود شرایط گرما ، رطوبت و روغن موجود در هود می باشد که باید موتور هود در برابر این شرایط مقاوم باشد.

بعد از اینکه مشخص شد موتور هود تولید شده در چه شرایطی باید کار کند می توان جنس و نوع مواد تشکیل دهنده را مشخص کرد .

با داشتن چنین اطلاعاتی هزینه های تولید و قالب گیری و طراحی محصول به شدت کاهش می یابد . همانطور که گفته شد طراحی مهندسی تأثیر بسیار بالایی بر روی طراحی ، عملکرد و  راندمان موتور هود k33 دارد. پلاستیک و مواد اولیه بکار رفته در موتور هود ارزان قیمت نیستند و به دلیل اینکه می توان به صورت یکپارچه و انبوه قطعات پلاستیکی و فلزی را تولید کرد قیمت محصول کاهش پیدا کرده و نسبت به موتور هودهای دیگر خواهان بیشتری دارند . به همین دلیل فرآیند تولید قطعات پلاستیکی و فلزی از اهمیت بالایی برخوردار است .

موتور هود k33

قیمت موتور هود k33

قیمت انواع موتور هود در بازار فروش چگونه است؟ بهترین برند موتور هود در بين مردم و فني كاران کدام است؟ از کجا می توان بهترین موتور هود را با قیمت فروش مناسب پیدا کرد؟

هود آشپزخانه امروزه از پر استفاده ترین محصولات برقي در ایران می باشد. زیرا با استفاده از این لوازم بیشتر کارها مانند مكش بوي غذا و هواي داخل آشپزخانه ها و جذب روغن را در سریع ترین زمان ممکن با خيالي راحت می توان انجام داد. در بین این موتور هود هود ايراني و خارجي، موتور هود توليد ایران به عنوان يك محصولات استاندارد و شناخته شده است.با توجه به نوسانات ارزی در کشور، قیمت محصولات برقي بسیار متغیر است. در ضمن قیمت انواع موتور هود خارجی با ایرانی نیز متفاوت خواهد بود. در این بازه زمانی شما باید برای خرید موتور هود با قیمت مناسب، با سایت های فروشنده عمده که تخفیف های ویژه را برای فروش دارند، انتخاب کنید تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

جنس ، عملکرد و طول عمر موتور هود

جنس سیم موتور هود k33 و k30 و توربو در تعداد انبوه به انتخاب مشتری می باشد. و همینطور مشتری میتواند درخواست به نسب ترموگارد داشته باشد یا نداشته باشد. جنس پک موتور نیز از جنس بسار مرغوب و ضد حرارت پلاستیک نسوز بوده که تحمل گرما بالا را دارا می باشد و همینطور به علت پلاستیک بودن پک موتور هود پایین ترین سطح نویز صدا را تولید می کند. عملکرد بالا ، طراحی موتور قوی طیف گسترده ای از رتبه بندی جریان هوا و قدرت موتور طرح های بادوام اثبات شده راه حل هایی که برای پاسخگویی به مشخصات شما و متناسب با نیازهای تولیدی شما طراحی شده اند که باعث راندمان بالا و قابلیت اطمینان بالا موتور هود k33 می شود.

موتور هود K33 در انواع راستگرد، چپگرد، چهارسرعته ، سه‌ سرعته و دارای ترموگارد و بدون ترموگارد تولید می‌شوند.

مشخصات و اطلاعات فنی موتور هود k33

توان120 وات
ولتاژ220 ولت
فركانس50 مگا هرتز
كلاس عايقي-
ضريب قدرت0.65
ضريب نفوذ-
نوع موتورتكفاز چهار سرعته
سرعت الكتروموتور2040-1600-1070 rpm
حجم هوادهی530-410-270 متر مکعب

11 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست