logo

استاتور موتور آسانسور

در دنیا امروزی که تجارت الکترونیک پیشرو و آینده دار تمام تجارت ها می باشد وب سایت آوا کالا نیز هم قدم با این پیشرفت شده است و اقدام به فروش استاتور موتور آسانسور نموده است. شما مشتریان عزیز می توانید برای خرید و فروش از کارخانه ی تولید کننده استاتور موتور آسانسور کیا موتور و نیز دریافت قیمت محصول با پرسنل آوا کالا در ارتباط باشید. تمام تلاش ما کسب رضایت شما خریداران عزیز می باشد.

استاتور موتور آسانسور در تیپ های 4/5 ، 5/5 ، 6/5 و 7/5 کیلو وات در کیفیت و عملکرد بسیار بالا توسط شرکت تولید کننده کیا موتور تولید می شود.

استاتور موتور آسانسور

خرید و فروش استاتور موتور آسانسور

همانطور که می دانید استاتور موتور آسانسور یک محصول مصرفی می باشد و شما متناسب با میزان استفاده از آسانسور هر چندین سال یک بار دچار هزینه های تعمیر آسانسور می شوید. با این احتساب کدام موتور آسانسور می تواند مخارج سنگین شما را در آینده کاهش دهد؟ مهمترین معیار برای انتخاب یک محصول در درجه اول اعتماد به یک برند می باشد و دومین ملاک جنس سیم مورد استفاده و کیفیت ساخت محصول و غیره… می باشد می باشد.

در هنگام خرید و فروش استاتور موتور آسانسور مهم است که نیاز های خود را بدانید تا بتوانید با بالاترین کیفیت، رقابتی ترین محصول را انتخاب کنید. امروزه یک الکتروموتور را می توان قلب اکثر محصولات مصرفی برقی دانست. برای انتخاب بهترین موتور آسانسور در نهایت این سؤال بوجود می آید که ”  چه موتور آسانسوری با کیفیت می باشد؟ ” با توجه به این که موتور آسانسور یک محصول مصرفی است، اولین تصمیم اغلب ” انتخاب یک برند معتبر ” است، که باید متناسب با نیاز شما باشد.

راهنمای خرید استاتور آسانسور

با گزینه های بسیار زیادی که برای انتخاب استاتور آسانسور است، تصمیم گیری در مورد آنها با مشخصات صحیح می تواند دشوار باشد. یک استاتور آسانسور با کیفیت پایین ممکن است هزینه اولیه محصول را کاهش دهد، اما می تواند منجر به خرابی های زودرس، توان عملکرد پایین محصول و در آینده منجرب به شکایت مشتریان و ضربه خوردن به اعتبار شرکت و از دست دادن محبوبیت شرکت تولید کننده شود. شما می توانید یک محصول بسیار با کیفیت تولید کنید اما سوال اینجاس که آیا محصول نهایی مقرون به صرفه نیز می باشد؟ تمامی هدف وب سایت آوا کالا تولید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه می باشد تا رضایت شما خریدان محترم برآورده شود.

شما خریداران محترم می توانید برای خرید و فروش استاتور موتور آسانسور ، موتور هود ، موتور کولر آبی ، استاتور درب پارکینگ و موتور فن یخچال صنعتی را به قیمت کاملا رقابتی از ما تهیه کنید.

فروش عمده استاتور موتور آسانسور

خرید عمده استاتور آسانسور به چه صورت می باشد؟

استاتور آسانسور را می توانید در تعداد عمده برای تولید موتور آسانسور تهیه کرد و همینطور به صورت جزئی برای مصارف آپارتمان خریداری کرد.
اگر شما هم علاقه دارید به شکل غیر حضوری خرید انجام دهید می توانید با شناختن فروشگاه های اینترنتی انواع الکتروموتور ها را به آسانی خریداری کنید.
ارزان ترین استاتور آسانسور نصبت به کیفیت و جنس سیم مس در حال حاضر برند كيا موتور  است.
این استاتور ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته قسمت زیادی از بازار داخلی و خارجی را هدف خود قرار دهد.

قیمت استاتور موتور آسانسور

الکتروموتور در بازارهای تجاری هم در برندهای داخلی و هم در برندهای خارجی عرضه می شوند. قیمت فروش استاتور موتور آسانسور برندهای خارجی در بازارهای جهانی بیشتر از برندهای ایرانی است و این تفاوت قیمت مربوط به تفاوت کیفیت تولیدی این دستگاه ها بر می گردد. با این حال کیفیت نمونه ایرانی نیز بسیار عالی بوده و از محبوبیت بالایی برخوردار است. و همینطور می توان به استانداردهای داخلی و خارجی الکتروموتورها و استاتورهای کیا موتور که شامل ISO9001 هستن اشاره کرد.

مشخصات یک انتخاب عالی استاتور موتور آسانسور

استاتورهای آسانسور موجود در بازار دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سمت مشتری بسیار مهم می باشد.

مواردی که مشتری در زمان خرید انواع استاتورها باید به آن توجه نمایید در موارد زیر دیده می‌شود:

  • گارانتی تعویض
  • خدمات پس از فروش
  • برند تولیدکننده
  • کیفیت ساخت و جنس سیم
  • میزان برق مصرفی دستگاه
  • میزان توان

تمامی این موارد باید در زمان خرید از فروشنده سوال شود تا مشتریان بتوانند با داشتن این اطلاعات استاتورها را را مورد بررسی قرار دهند.

کارخانه ی تولید کننده استاتور موتور آسانسور

کارخانه ی تولید کننده تمامی محصولات الکتروموتوری وب سایت آوا کالا و موتور نت از شرکت بنام کیا موتور می باشد. که این شرکت توانسته با ماشین آلات پیشرفته و بروز دنیا و همچنین کادر بسیار مجرب و حرفه ای جزء برترین های کارخانه های تولید کننده استاتور موتور آسانسور و ذیگر الکتروموتور ها در کشور باشد.

شما می توانید انواع الکتروموتورها را در هر توان و تعداد از ما با قیمت و كيفيت عالی و به صورت غیر حضوری از طریق این سایت ها خریداری کنید.

کارخانه ی تولید کننده استاتور موتور آسانسور

گواهينامه ی ISO 9001 چيست و به چه علت آنرا صادر ميکنند؟

در يک تعريف ساده؛ ISO 9001 به استاندارد جامع و کاملی از گواهينامه ISO گفته ميشود که بر موضوع کيفيت تمامی شرکتها و سازمانهای دارنده آن نظارت دارد. به عبارتی ديگر سازمان ها و مراکزی که از استاندارد گواهينامه ISO 9001 بهره مند هستند به تمامی مشتريان و متقاضيان خود اعلام ميدارند که يک سيستم مديريت کيفيتی فعال و موثر، بر تمامی خدمات و محصولات آنها نظارت دارد. درواقع سازمان جهانی ISO استاندارد 9001 را به منظور ياری رساندن به شرکت ها و سازمان ها از هر نوع و اندازه ای درجهت اجرای مؤثر و مفيد سيستم مديريت کيفيت تدوين می نمايد. بيان اين نکته، بسيار مهم و ضروری است که گواهينامه ISO 9001 تمامي فرايندهای مراکز و شرکتهای دارنده را از ابتدا تا انتهای استقرار، کنترل و بازرسی مي نمايد.

حال سؤال اينجا است که علت صدور گواهينامه ISO 9001 چيست؟

در پاسخ به اين سؤال و نمونه های مشابه آن، بايد در وهله اول گفت که يکی از علتهای اصلی دريافت و اخذ گواهينامه ISO 9001، ايجاد سازماندهی و نظارت کيفی در روند اجرای توليدات و خدمات و مانع از دخالت سليقه در امور است. ديگر علت های متعددی که شرکت ها وسازمان ها را مايل به پيروی استاندارد 9001 کرده است به شرح زير ميباشد.

دلايل صدور گواهينامه ISO 9001

  • يافتن نيازهای مشتريان
  • کسب درآمد بيشتراز مشتريان جديد
  • افزايش رضايت مشتريان

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست