logo

 موتور کولر آبی 180 وات 1/5

خرید و فروش موتور کولر آبی 180 وات 1/5 به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ی تولید کننده الکتروموتور کیا به صورت عمده و جزئی با قیمت مناسب. مشخصات این نوع الکتروموتور کولر آبی می توان به کیفیت بسیار عالی و عملکرد عالی در رطوبت داخل کولر آبی اشاره کرد. همینطور این نوع موتور از کمترین میزان نویز صدا برخوردار می باشد که بسیار کم صدا می باشد. این محصول به صورت تکفاز دو سرعته در دور های 1250-1360 دور در دقیقه و دارای کلاس عایقی b می باشد. ضریب نفوذ در برابر گرد و خاک هم نیز ip22 است و عملکرد مکانیکی موتور به صورت بلبرینگ می باشد که از با کیفیت ترین بلبرینگ در این مدل موتور کولر آبی استفاده شده است.

*برای خرید محصولات با ما در ارتباط باشید. قیمت محصولات الکتروموتور ما را با دیگر وب سایت های فروش مقایسه کنید.

متنوع ترین و با کیفیت ترین سایت فروشگاهی الکتروموتور آوا کالا در ایران.

موتور کولر آبی 180 وات

ویژگی های محصول موتور کولر آبی 180 وات 1/5 :

  1. ایمن و قابل اعتماد، سر و صدای کم و عمر طولانی
  2. همه محصولات ما دارای ISO 9001 می باشند.
  3. این موتور بنا به درخواست مشتری قابلیت سفارش سازی نیز می باشد.
  4. ما برای تست کارایی محصول خود چند نمونه برای شما ارسال خواهیم کرد.
  5. هر الکتروموتور تحت بازرسی های دقیق مطابق با استاندارد های جهانی قرار می گیرد.
  6. تحویل کالا به موقع محصول

قیمت موتور کولر آبی 180 وات 1/5

همانطور که میدانید هر اندازه قدرت موتور کولر بیشتر باشد، قیمت و کارایی آن نیز بالاتر می رود. در واقع شما باید مطابق با نیاز خود اقدام به خرید الکتروموتور کنید. سوالی که پیش می آید این است که چقدر قدرت موتور تاثیر بر قیمت آن دارد؟ با افزایش قدرت موتور دیگر هزینه نیروی تولید شما دو برابر نمی شود و قیمت آن به مراتب کاهش می یابد، یعنی اینکه شما فقط هزینه مواد مورد استفاده در موتور با قدرت بیشتر را می پردازید. قیمت الکتروموتور در ایران با توجه به اینکه مواد اولیه مورد نیاز تولید در ایران به وفور یافت می شود قیمت تمام شده محصولات نیز پایین می باشد.

نکته مهمی که در قیمت موتور کولر آبی 180 وات تأثیر می گذارد خدمات پس از فروش و پاسخگویی آن ها است. بسیاری از تولید کنندگان برجسته ایرانی الکتروموتور خدمات پس از فروش قابل قبولی را ارائه می دهند. حال اگر یک موتور کولر آبی با قیمت پایین نیز دیدید که از خدمات پس از فروش خوبی برخوردار نبود، پس دیگر به آن نروید. شاید در قدم اول هزینه ی خرید محصولات خود را کاهش دهید ولی در آینده به مراتب دچار هزینه های بسیار بیشتر می شوید.

خرید فروش موتور کولر آبی 180 – 1/5

یکی از عمده مشکلات عمده خرید و فروش موتور کولر آبی 180 وات این است که بسیاری از فروشگاه های غیر تخصصی هستند و فقط به نوعی میشود گفت که فقط به فکر فروش محصولات خود می باشند. اما فروشگاه ما اینطور نیست ما با ضبط استانداد های جهانی پا به پای روش های نوین تولید الکتروموتور پیش می رویم. این موضوع در فروشگاه های اینترنت بیشتر مشهود است. توصیه ما به شما این است که برای دریافت بهترین قیمت و بهترین کیفیت موتور کولر آبی به فروشگاه های تخصصی و معتبر تولید کننده مراجعه کنید.

موتور کولر آبی ۱۸۰ وات ۱/۵

مهمترین دلیل این است که فروشگاه های تخصصی مانند وب سایت آوا کالا سعی در ارائه محصولی با کیفیت و بدون واسطه در فروشگاه های خود هستند. با این وجود، فروشگاه های غیر تخصصی ( واسطه ) ممکن است موتور های کولر آبی را با چندین واسطه تهیه کنند و به دست خریدار رسانند. در نتیجه مشخص است که قیمت تمام شده موتور کولر آبی در مغازه های صنعتی بازار بسیار بالاتر است.

قیمت خرید فروش موتور کولر آبی 180

کارخانه ی موتور کولر آبی 180 – 1/5

ممکن است برخی از فروشگاه های با برخی اقدامات بتوانند موتور کولر آبی را ارائه دهند، اما خدمات پس از فروش آن ها مشخص نباشد. شما باید محصولی را خریداری کنید که بتواند خدمات پس از فروش و همچنین پاسخ به مشکلات احتمالی را جواب گو باشند. این ویژگی باعث می شود اعتبار یک شرکت تولید کننده افزایش یابد. کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی 180 وات شرکت کیا موتور می باشد که پاسخگوی تمامی سوالات و نیاز های شما می باشد. ما می توانیم الکتروموتوری متناسب با نیاز شما تولید و سفارش سازی کنیم.

موتور کولر آبی 1/5

 یکی از دلایل سوختن موتور کولر آبی این است که نوع طراحی آن مطابق با استاندارد هایی که باعث خنک شدن موتور می شوند را دارا نیستند. دلیل دیگر می توان پایین بودن کیفیت ساخت موتور باشد که باعث عدم کارایی آن شود. برند و شرکت سازنده به طور طبیعی در کیفیت موتور تولید شده نقش مستقیمی را دارند. حتماً در هنگام مقایسه قیمت به این نکته توجه داشته باشید. الکترو موتورهای موجود در وب سایت آوا کالا از تکنولوژی روز دنیا برای ساخت آنها استفاده شده است و همینطور کیفیت قطعات بکار رفته مکانیکی این الکتروموتور ها به صورت بلبرینگی می باشد جنس آن بسیار مرغوب و مقاوم در برابر رطوبت و گرد خاک می باشد.

تولید کننده موتور کولر آبی 180 – 1/5

ما به عنوان یک تولید کننده حرفه ای انواع الکتروموتور، در طراحی و تولید انواع موتورهای کولر آبی ، موتور هود ، موتور فن یخچال صنعتی ، استاتور موتور آسانسور ، استاتور موتور درب پارکینگ تخصص داریم. تولید کننده موتور کولر آبی 180 وات کارخانه ی کیا موتور می باشد که تمام تلاش شرکت به رسیدن به قیمت و کیفیت عالی برای مشتریان عزیز می باشد. همچنین مزیت های دیگر الکتروموتور های وب سایت میتوان به مصرف کم برق و توان بالا موتور اشاره کرد، در ضمن این محصولات دارای استانداردهای داخلی و بین المللی ISO 9001 میباشند.

کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی 180

موتور کولر مورد نیاز برای مساحت های مختلف

یکی از فاکتورها بسیار مهم که باید در انتخاب انواع موتور کولر آبی دقت کرد، مساحت محل مورد استفاده است. فضا های مختلف نیازمند دستگاه های خنک کننده مناسب خود هستند. چرا که در این صورت بازدهی خوبی خواهند داشت. در انتخاب موتور کولر مناسب برای فضای خود می توانید به این نکات زیر باید توجه داشت:

  • در صورتی که متراژ محل شما به طور میانگین 25 تا 40 متر است، حجم کولر 3000 مناسب است.
  • در صورتی که متراژ محل شما بین 50 تا 65 متر است، حجم کولر 4500 مناسب شما خواهد بود.
  • در صورتی که متراژ محل شما به به طور میانگین 70 تا 120 متر است، حجم کولر 5500 مناسب شما خواهد بود.
  • در صورتی که متراژ محل شما بیش از 120 متر است، حجم کولر 7000 مناسب شما خواهد بود.

موتور کولر آبی 180 وات – الکترموتور کولر آبی 1/5

همانطور که میدانید الکتروموتور کولر آبی 180 وات تک فاز می باشد. مزیت موتورهای الکتریکی تک فاز نسبت به انواع دیگر الکتروموتور تک فاز گشتاور و دور خاص خود را دارد. علاوه بر این از آنجایی که الکتروموتور سه فاز برای کار کردن به برق 380 ولت نیاز داشته و استاتور آنها دارای سه سیم پیچ است که با یکدیگر اختلاف الکترکی دارند، بنابراین الکتروموتور های تک فاز قیمت پایین تری نسبت به موتورهای الکتریکی سه فاز دارند و میزان برق مصرفی آنها بسیار پایینتر می باشد. همچنین دسترسی به برق تک فاز نسبت به برق سه فاز در اماکن مختلف راحت ترمی باشد.

اطلاعات فنی الکتروموتور کولر آبی 180 وات 1/5

توان180 وات
ولتاژ نامی220 ولت
فرکانس50 هرتز
نوعتکفاز دو سرعته
سرعت1360-1250 دور در دقیقه
کلاس عایقیb
ضریب قدرت0.95
ضریب نفوذip22

4 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست