logo

 موتور فن یخچال صنعتی 5 وات

یکی از راه های در عصر نوین برای خرید و فروش موتور فن یخچال صنعتی 5 وات تجارت الکترونیک می باشد. که شما بدون اتلاف در زمان و تنوع بسیار زیاد محصولات می توانید ارزانترین قیمت موتور فن یخچال صنعتی 5 وات را از فروشنده های دریافت کرده و خرید نمایید. در وب سایت آوا کالا اکثر نیاز های الکتروموتور شما برطرف میشود که شامل موتور هود ، موتور کولر آبی ، موتور فن یخچال صنعتی ، ویترینی ، استاتور موتور درب پارکینگ ، استاتور موتور آسانسور و غیره… است.

موتور فن یخچال صنعتی 5 وات یکی از اجزای مهم یخچال است که عملکرد کلی سیستم سرمایش شما را بسیار تحت تأثیر قرار می دهد. بدون تعمیر و نگهداری حرفه ای ، موتور فن ممکن است با گذشت زمان شما را مجبور به هزینه های سنگین تعویض موتور اصلی کند ، در نتیجه گردش هوا گرم و محیط داخلی گرم باعث خرابی یخچال شما و مواد خوراکی داخل یخچال شود. برای استفاده هرچه بهتر از سیستم سرمایش ، لازم است تا با کارکردهای آن آشنا شوید.

نوع مصارف این الکتروموتور برای خنک کردن رادیات یخچال های صنعتی می باشد. که در توان های 5 وات ، 10 وات و 16 وات تولید در شرکت کیا موتور تولید میشود.

موتور فن یخچال 5 وات صنعتی و ویترینی و ایستاده

خرید و فروش موتور فن یخچال 5 وات صنعتی ویترینی ایرانی

خرید و فروش موتور فن یخچال در بازارهای تجاری هم در برندهای داخلی و هم در برندهای خارجی عرضه می شوند. قیمت فروش الکتروموتور فن یخچالی با برندهای خارجی در بازار ها بیشتر از برندهای ایرانی است و این تفاوت قیمت مربوط به تفاوت کیفیت تولیدی این دستگاه ها و هزینه ی نیروی انسانی ارزانتر ایران بر می گردد. شرکت کیا موتور نیز با استفاده از ماشین آلات بروز دنیا رقیبی برای بازار های جهانی شده تا بتواند زره ای در چرخه ی اقتصاد کشور سهیم باشد. با این حال کیفیت نمونه ایرانی نیز خوب بوده و از محبوبیت زیادی در کشور های همسایه برخوردار است. خوشبختانه الکتروموتور ایرانی در مقابله با الکتروموتور خارجی نیز دارای کیفیت مشابه هستند و حتی در بعضی از نمونه ها از رقیبان خارجی خود برتر می باشد. شما خریداران محترم می توانید برای خرید و فروش موتور فن یخچال با ما در ارتباط باشید.

قیمت موتور فن یخچال 5 وات

قیمت موتور فن یخچال 5 وات با توجه به نوسانات ارزی در کشور بسیار متغیر است. در این صورت قیمت موتور فن یخچال 5 وات خارجی با ایرانی نیز متفاوت خواهد بود. حال شما برای خرید الکتروموتور فن یخچال 5 وات با قیمت مناسب و کیفیت بالا با سایت های فروشنده عمده مذاکره می کنید ولی به نتیجه ای نمیرسد. دلیل آن میتواند قیمت های بسیار متفاوت یک محصول باشد که شما را به شک وا می دارد که آیا این محصول با این قیمت پایین دارای کیفیت مطلوب می باشد.

سایت فروش موتور فن یخچال صنعتی 5 وات آوا کالا

سایت های اینترنتی مختلفی در زمینه فروش موتور فن یخچال صنعتی ، ویترینی در سطح جهان فعالیت می کنند. اما نمی توان گفت همگی بهترین عملکرد در رضایت مشتری و بهترین نوع موتور فن یخچال صنعتی ، ویترینی را به فروش می رسانند. بلکه از بین آن ها ، هستند سایت هایی که با اطمینان دادن به مشتری ، محصولات را به خریدار ارسال مي كنند. وب سایت آوا کالا اولین هدف خود را بر پایه اعتماد متقابل و کسب رضایت صد در صدی خریداران محترام نهادینه کرده است و این بزرگترین موفقیت ما می باشد.

خرید و فروش عمده موتور فن یخچال 5 ،10 ، 16 وات

مشخصات موتور فن یخچال صنعتی 5 وات

الکتروموتور فن یخچال صنعتی 5 وات موجود در بازار دارای مشخصات منحصر به فردی است که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سوی مشتری مورد بررسی قرار می گیرند.

مواردی که خریدار در زمان خرید موتور فن یخچال صنعتی 5 وات می توانند مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد در موارد زیر دیده می‌شود:

  • گارانتی تعویض
  • خدمات پس از فروش
  • شرکت تولیدکننده
  • دارای بدنه مقاوم و ضد فرسایش
  • میزان مصرف انرژی موتور

عملکرد موتور فن یخچال صنعتی ، ویترینی و ایستاده 5 ، 10 و 16 وات

یک موتور فن یخچالی جریان الکتریکی را به حرکت مکانیکی تبدیل می‌کند. اکثر موتورهای الکتریکی توسط میدان مغناطیسی کار می‌کنند ، اما موتورهایی که بر اساس پدیده‌های دیگری نظیر نیروی الکتروستاتیک و اثر پیزوالکتریک کار می‌کنند ، هم وجود دارند.
ایده کلی این است که وقتی که یک ماده حامل جریان الکتریسیته تحت اثر یک میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، نیرویی بر روی آن ماده از سوی میدان اعمال می‌شود. در یک موتور استوانه‌ای ، روتور به علت گشتاوری که ناشی از نیرویی است که به فاصله‌ای معین از محور روتور به روتور اعمال می‌شود، می‌گردد.

این موتور فن کندانسور 5W از شرکت کیا موتور با تجهیزات برودتی بیشترین سازگاری را دارد و به سرعت و سهولت قابل تعویض می باشد. تا از خرابی موتور اصلی یخچال جلوگیری کند. بخش اصلی سیستم خنک کننده وسیله ی شما ، این موتور فن کندانسور را کنترل می کند و هوا را از طریق رادیات جلو کندانسور عبور می دهد و آن را خنک می کند و به تخلیه گرما کمک می کند. رفع این مؤلفه بسیار مهم است زیرا یک موتور خراب می تواند منجر به دمای بالای داخل کابینت واحد شما شود و سایر قسمت های مکانیکی کلیدی مانند کمپرسور را دچار خرابی کند.

کارخانه ی تولید کننده موتور فن یخچال صنعتی 5 ، 10 و 16 وات - خرید و فروش عمده موتور فن یخچال صنعتی ویترینی

چگونه موتور فن یخچال صنعتی 5 وات ، ویترینی کار می کند؟

در حالی که واحد کمپرسور یخچال برای خنک کردن تهویه مطبوع در حین کار ، موتور فن کار می کند تا هوا را از طریق رادیات های جلوی فن عبور دهد تا باعت خنک شدن گاز داخل کمپرسور و لوله ها شود. بنابراین، حفظ موتور فن برای ادامه روند خنک کنندگی بسیار مهم است. بعلاوه، یک موتور فن بخوبی می تواند طول عمر کمپرسور شما را طولانی کند.

هنگامی که موتور فن بیش از حد گرم می شود و صدای بلندی از خود ایجاد می کند ، ممکن است علت هر یک از دلایل زیر باشد.

  •     تیغه های فن اندازه نادرست است
  •     کاهش جریان هوا
  •     کیفیت بد موتور
  •     اتاقک ضعیف
  •     اشتباه بودن اندازه و توان موتور

گرمای بیش از حد قابل تشخیص است. به سادگی دست خود را جلوی رادیات قرار دهید. اگر بیش از حد گرم باشد ، احتمالاً موضوعی پیش آمده که باید فوراً برطرف شود.

ویژگی های و مشخصات موتور فن یخچال صنعتی 5 وات

توان5 وات
ولتاژ220 ولت
فرکانس50 هرتز
نوعتکفاز تک سرعته
کلاس عایقیb
ضریب قدرت0.65
ضریب نفوذip40

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست