logo

موتور هود k30

وب سایت آوا کالا تقریبا اکثر الکتروموتور های مورد نیاز شما مشتریان عزیز را فراهم نموده است. و این بار محصولی با کیفیت عالی الکتروموتور هود k30 را عرضه کرده است. کارخانه تولید کننده موتور هود از متریال با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا در طراحی و ساخت محصول استفاده کرده است. و خدمات پس از فروش ما شامل لوازم و قطعات موتور هود نیز می باشد. که تمامی مواد اولیه ساخت قطعات موتور هود نیز از کیفیت بسیار مطلوب برخوردار است که خیال شما را از خرید محصول راحت می کند.

موتور هود k30 - خرید و فروش و قیمت موتور هود k30

فروش موتور هود k30

وب سایت آوا کالا پیشرو در فروش الکترونیک انواع الکتروموتور هود ، موتور کولر آبی ، استاتور موتور آسانسور ، استاتور موتور درب پارکینگ ، موتور فن یخچال صنعتی و غیره… در توان های مختلف و کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی می باشد. که همواره شعار ما ” کیفیت برتر ” بوده تا از خرید موفق شما خریداران عزیز ما نیز خوشنود شویم. سایت های مختلفی در زمینه فروش موتور هود k30 در سطح اینترنت فعالیت می کنند. اما نمی توان گفت همگی بهترین نوع را به فروش می رسانند. بلکه از بین آن ها ، هستند سایت هایی که با اطمینان دادن به مشتری ، محصولات خود را عرضه می کند.

کارخانه تولید کننده موتور هود k30 - لوازم و قطعات موتور هود k30

قیمت موتور هود k30

قیمت موتور هود k30 نیز مانند دیگر اجزای اتوماسین صنعتی تحت تاثیر عوامل متعددی قرار میگیرد. که برخی از آن ها تاثیر بسیار و برخی دیگر تاثیر کم تری در قیمت الکتروموتور ها دارند. از آنجا که ساختمان و نحوه کاری الکتروموتور ها تا اندازه زیادی با یکدیگر مشابه هستن، از این رو قیمت الکتروموتور ها در انواع مختلف در صورتی که توان و برند مشابه داشته باشند می بایست دارای تغییرات اندکی باشند.

فاکتور های اصلی موثر بر قیمت الکتروموتور ها را می توان به شرح زیر دسته بندی نمود:

  • قابلیت های کاری الکتروموتور: از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت الکتروموتور ها توان کاری و دور خروجی آنها می باشد. که بر حسب کیلو وات یا اسب بخار طبقه بندی می شوند.
  • برند تولید کننده: مانند هر قطعه صنعتی دیگر برند تولید کننده الکتروموتور ها نیز نشانی از طول عمر ، دوام ، کارایی ، قابلیت استحکام محیطی و دمایی هستند. همینطور قیمت برند های خارجی نسبت به داخلی تا چند برابر بالاتر می باشد.
  • نوع و متعلقات: نوع الکتروموتور خود بیانگر قابلیت آن می باشد و از این رو الکتروموتور های سه دور هود از نوع چهار دور ارزانتر می باشند.

 

ترموگارد ( قطع کن )

ترموگارد یک کلید حرارتی است که در سیم پیچی الکتروموتور قرار گرفته و مستقیما در معرض حرارت سیم پیچها قرار دارد با رسیدن دمای سیم پیچی به دمای عملکرد ترموگارد عمل کرده و کلید داخل آن تغییر وضعیت می دهد. ترموگارد معمولا به صورت نرمال بسته می شود و با عملکرد در موتور داغ، از سوختن موتور و آتش سوزی جلوگیری می کند.

با برطرف شدن خطا و کاهش دمای موتور در دمایی کمتر از دمایی که ترموگارد عمل کرده بود دوباره وصل شده و موتور شروع به کار می کند. در حالتی که تمایل داریم موتور با سرد شدن به کار نیفتد و حتما اپراتور انسانی بعد از رفع خطا آن را به کار بیاندازد از سوئیچ اورلود (Overload Switch ) استفاده می کنیم. در ترموگارد چند آیتم متفاوت وجود دارد که بر روی محفظه آن قید می شود این موارد شامل نوع، درجه حرارت عملکرد، ترانس و غیره است. جریان مجاز گذرنده از ترموگارد یکی دیگر از مسایلی است که بایستی در هنگام استفاده، تعویض یا انتخاب ترموگارد به آن دقت کرد.

موتور هود k30 - کارخانه تولید کننده موتور هود - لوازم و قطعات موتور هود

کارخانه تولید کننده موتور هود k30

کارخانه تولید کننده موتور هود ( کیا موتور ) از برند های موفق بازار های داخلی و خارجی می باشد. که لوازم و قطعات موتور هود k30 را نیز با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابتی می کند. همینطور شرکت گواهی نامه کیفیت و امنیت الکتروموتور را دریافت نموده است که خیال شما را از خرید اسوده می کند.

تولید کننده موتور هود در ایران

موتور هود k30 چیزی بیش از یک شرکت تولید کننده موتور است. ما با یک ذهنیت مشارکت در مشاغل نزدیک می شویم. ما در طول فرآیند تولید و توسعه با مشتریان خود کار می کنیم ، پشتیبانی فنی و نمایشی عالی از خدمات و کیفیت عالی ارائه می دهیم. در داخل آزمایشگاه موتو هود k30 ، ما می توانیم یک موتور سفارشی همانطور که انتظار دارید برای برنامه شما ایجاد کنیم.

پشتیبانی صنعت

پشتیبانی صنعت از الکتروموتور خود را به ارائه محصولات با کیفیت بالا و راندمان بالا افتخار می کند. خدمات عالی مشتری ، پشتیبانی فنی و تیم بسیار آگاه و حرفه ای همه این ها در کنار خرید الکتروموتور اضافه می شود. در حال حاضر بالای 10 مدل از موتور هود از جمله موتور هود توربو و موتور هود k33 را تولید می کنیم. عملکرد بالا ، طراحی موتور قوی طیف گسترده ای از رتبه بندی جریان هوا و قدرت موتور طرح های بادوام اثبات شده راه حل هایی که برای پاسخگویی به مشخصات شما و متناسب با نیازهای تولیدی شما طراحی شده اند.

موتور هود

هنگامی که اسم موتور هود به گوش شما می رسد چه چیز هایی در ذهن شما تدایی می شود؟ بی صدا بودن؟ مصرف پایین انرژی؟ توان بالا؟ و غیره… همه ی این ها ملاک هایی برای انتخاب درست می باشد که باید در کنار هم وجود داشته باشد. عدم وجود هر یک باعث عملکرد پایین و انتخاب اشتباه می شود. امروزه با وجود برندهای بسیار متفاوت خریدار در انتخاب محصول خود دچار اشتباه و سر در گمی می شود. و در آخر بدترین انتخاب خود را در خرید موتور هود انجام می دهد. ما در این وب سایت می خواهیم شما را به سمت خرید آگاهانه و هوشمند ثوق دهیم و در آخر از انتخاب صیحیح رضایت مند باشید.

خرید ، فروش و قيمت موتور هود k30

اگر قصد خريد موتور هود k30 با كيفيت و استاندارد را داريد و از جهات مختلف اين مسئله را مورد بررسی قرار دادید. مزایا و معایب آن در مورد نوع متریال و ضريب قدرت و توان موتور هود k30 برای مشتری آشکار می گردد. که این بهترین بودن محصول از نظر هر خریداری متفاوت است. زیرا برخی قميت را بهترین می دانند، برخی دیگر برند و برخي نوع جنس و قطعات مصرف شده  و غیره …. در هر صورت می توان گفت از نظر هر فردی بهترین متفاوت است.

شما نیز برای خرید بهترین محصول می توانید از مشاوره های فروش کمک بگیرید.

الکتروموتور K30

الکتروموتور K30 در انواع راستگرد، چپگرد، چهارسرعته، سه‌ سرعته و دارای ترموگارد و بدون ترموگارد تولید می‌شوند.

اطلاعات فنی موتور هود توربو k30

توان120 وات
ولتاژ220 ولت
فرکانس50 هرتز
کلاس عایقی-
ضریب قدرت0.65
ضریب نفوذ-
نوع موتورتک فاز چهار سرعته
سرعت2040-1600-1070 rpm
حجم هوادهی530-410-270 متر مکعب

 

 

 

 

9 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست