logo

موتور کولر آبی تک سر شفت 1/8

فروش انواع موتور کولر آبی از جمله موتور کولر آبی تک سر شفت با کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار مناسب مستقیم از کارخانه ی تولید کننده. جنس سیم بکار رفته در این محصول دو نوع مس و آلومینیوم می باشد که بنا به درخواست خریدار متغیر است. این نوع الکتروموتور از حداقل ترین میزان نویز صدا برخوردار است که می تواند گزینه بسیار عالی در انتخاب شما خریداران باشد. همینطور بدنه ی الکتروموتور نیز از طریق ریخته گری قالب ریزی شده است.

شما خریداران عزیر می توانید برای خرید انواع الکتروموتور با ما در ارتباط باشید.

موتور کولر آبی تک سر شفت 1/8

قیمت موتور کولر آبی تک سر شفت 1/8

قیمت موتور کولر آبی و دیگر الکتروموتور ها در کشور به دلیل تغییرات مداوم در قیمت مواد اولیه به صورت یک قیمت ثابت نمی باشد، لذا شما خریداران محترم قبل از خرید محصولات الکتروموتوری باید از قیمت آنها اطلاع داشته باشید. شما عزیزان برای دریافت قیمت الکتروموتور های می توانید با ما در ارتباط باشد.

*محصولات ما شامل موتور هود ،  موتور کولر آبی ، موتور فن یخچال ، استاتور موتور آسانسور و استاتور موتور درب پارکینگ می باشد.

خرید و فروش موتور کولر آبی تک سر شفت 1/8

راه های بسیار برای خرید در عصر نوین ارتباط ها وجود دارد که خرید موتور کولر آبی 1/8 باکیفیت و قیمت مناسب کار زیاد سختی نیست. اگر شما هم علاقه دارید به شکل غیر حضوری خرید انجام دهید می توانید با شناختن فروشگاه های اینترنتی انواع موتور کولر آبی 1/8 را به آسانی خریداری کنید. ارزان ترین موتور کولر آبی 1/8 نسبت به کیفیت در حال حاضر برند كيا موتور  است. این الکتروموتور کولر آبی 1/8 با کیفیت بالا و قیمت ارزان توانسته قسمت زیادی از بازار هدف خود را در بین اقشار متوسط جامعه قرار دهد. همه ی این اتفاق های خوب تنها به یک دلیل است و آن هم کیفیت و قیمت رقابتی الکتروموتور های وب سایت آوا کالا.

مشخصات الکتروموتور کولر آبی تک سر شفت 1/8

عملکرد بالا، طراحی موتور استاندارد و طیف گسترده ای از رتبه بندی مقاومت در برابر فرسایش و قدرت عالی موتور همراه با دوام اثبات شده متناسب با نیازهای شما تولید و طراحی شده اند. ما به تولید الکتروموتور های با کیفیت خود افتخار می کنیم. الکتروموتور چیزی بیش از یک شرکت تولید کننده موتور می باشد. ما با یک ذهنیت مشارکت و همکاری به مشاغل نزدیک می شویم و در طول فرآیند توسعه با مشتریان خود کار می کنیم.

اطلاعات فنی موتور کولر آبی 1/8

توان1.8 اسب بخار
ولتاژ نامی220
فرکانس50 هرتز
کلاس عایقیb
نوعتکفاز 2 سرعته
سرعت 850 - 700 دور در دقیقه
ضریب قدرت0.9
ضریب نفوذip30

6 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست