logo

موتور کولر آبی

وب سایت آوا کالا علاوه بر فروش موتور هود و دیگر الکتروموتور ها در زمینه ی فروش موتور کولر آبی نیز پیشرو بوده. یکی از مهم ترین نیازهای انسان ها در طول مدت حیات بشر ، نیاز به الکتروموتور برای کار و زندگی بوده است. برای رفع همین نیاز بود که محصولاتی برای تامین نیاز ها از جمله موتور کولر آبی به بازار عرضه شدند. از زمان تولید اولین محصولات موتور کولر آبی شرکت های مختلف در سراسر دنیا همواره در تلاش بوده اند تا با استفاده از تکنولوژی روز محصولات جدیدتری را با کیفیت بهتر و عملکرد بالاتر به بازار عرضه کنند. کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی کیا موتور می باشد، که همواره در تولید محصول با کیفیت و قیمت مناسب پیشرو  این صنعت بوده است.

یکی از پایه ای ترین محصولات صنعت الکتروموتور می باشد. اولین الکتروموتور های عرضه شده در بازار در سال 1882 توسط نیکولا تسلا بود . الکتروموتور نوعی ماشین است که انرژی الکتریکی را به حرکتی تبدیل می‌کند. نحوه کار الکتروموتورها به این صورت است که از طریق القای الکترومغناطیسی، میدان مغناطیسی چرخشی، جریان را در هادی‌های روتور ایجاد می‌نماید و سبب چرخاندن روتور در جهت چرخش میدان می‌شود. در جهان امروز هیچ حرکتی را بدون الکتروموتور نمی توان تصور کرد. هر حرکتی در پیرامون ما نیازمند این تجهیز است. در واقع هر یک از اشیاء پیرامون ما به نوعی در ارتباط با الکتروموتور ساخته شده است. از این رو یکی از ابزارهای بسیار مهمی است که در تمامی صنایع و حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ امری بدون استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.

الکتروموتور کولر آبی

تولید کننده موتور کولر آبی

هدف تولید کننده موتور کولر آبی عملرد مناسب ، قیمت و طول عمر بالای محصول می باشد. همچنین کارخانه ی تولید کننده الکتروموتور کولر آبی را در اندازه و قدرت متفاوت از جمله 1/2 ، 1/3 ، 1/4 و 1/20 که شامل قدرت 3500 ، 4500 ، 5500 ، 6500 ، 7500 اسب بخار تولید می کند. الکتروموتور کولر آبی دارای گواهی های استاندارد  داخلی و خارجی ISO 9001 می باشند. موتور کولر آبی آوا کالا توان بالاتر و مصرف انرژی کمتری نسبت به دیگر برند ها دارد . به همین دلیل جایگاه ویژه ای در انتخاب این محصول پیدا کرد تا نقش به سزایی در کاهش هزینه برق مصرفی داشته باشد . ضمن اینکه عمر بالاتر محصول کم مصرف نکته ی مثبتی برای آنها بوده تا نیاز به تعویض آنها پس از مدت زمان کوتاهی نباشیم.

الکتروموتور خوب را از کجا بخریم؟

سایت های گوناگونی در ایران برای خرید وجود دارند ، که همه قابل اعتماد از نظر کیفیت و عملکرد محصول نیستند. پرسنل سایت آوا کالا با داشتن تجربه سالیان در مورد الکتروموتور شما خریداران عزیز را به هدف خود یعنی انتخاب بهترین موتورهای کولر آبی سوق می دهد. کشور ما یکی از تولید کنندگان قوی در زمينه محصولات الکتروموتوری از جمله انواع الکتروموتور کولر آبی محسوب می شود. یکی از راه های فروش الکتروموتور کولر استفاده از سایت های فروش اینترنتی است. این محصولات برقي را می توانید با کیفیتی برابر با نمونه وارداتی آن و قیمتی مناسب تر از سایت آوا کالا تهیه کنید. شما می توانید انواع الکتروموتور کولر در هر توان و تعداد را از ما با قیمت و كيفيت عالی و به صورت غیر حضوری از طریق این سایت ها خریداری کنید.

سایت فروش موتور هود

موارد مصرف الکتروموتور

امروزه الکتروموتور یکی از مهمترین اجزاء صنعت به شمار رفته و روزانه افراد زیادی برای سفارش مورد نظر خود به جستجوی آنلاین می پردازند. به عنوان مثال الکتروموتور چرخ سفالگری که عموماً از الکتروموتور دو سرعته یا دالاندر استفاده می شود و همچنین الکتروموتور شیر دوش برای گاوداریها ، الکترو گیربکس صنعتی برای ماشین قالیشویی و … از موارد خاصی هستند که درخواست شده است.

کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی

همانطور که اشاره شد تمام هدف کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی قیمت و عملرد عالی محصول و در نهایت کسب رضایت شما خریداران می باشد. ما نیز به دنبال آسانتر کردن راه های خرید شما خریداران محترم  می باشیم. پس اگر دنبال خرید مطمئن و آسان میگردید با ما همراه باشید.

محاسن موتور کولر آبی

مصرف پایین ، قیمت مناسب و  عمر بالای این نوع از الکتروموتور کولر آبی از مزایای آن است. و همینطور مدل های مختلف محصول بنا به در خواست خریدار محترم جنس سیم آنها تغییر کرده. عملکرد بالا ، طراحی موتور قوی طیف گسترده ای از رتبه بندی جریان هوا و قدرت موتور طرح های بادوام اثبات شده راه حل هایی که برای پاسخگویی به مشخصات شما و متناسب با نیازهای تولیدی شما طراحی شده اند راندمان بالا و قابلیت اطمینان بالا می توان اشاره کرد. بعضی از موتور های بی کیفیت بازار صدای زیادی تولید می‌کند و گاهی ممکن است این صدا اذیت کننده نیز باشد. البته سرویس کردن آن به طور دوره ای، از صدای آن می‌کاهد. توجه داشته باشید که سرویس هر کدام از این الکتروموتور کولر آبی نیاز به تعمیرکار و سرویس کار حرفه ای مخصوص خود را دارد.

 

موتور کولر آبی

عملکرد موتور کولر آبی

عملکرد مکانیکی این موتور کولر مانند سایر سایز ها به صورت بلبرینگی است که بلبرینگ استفاده شده در آن بسیار مرغوب و مناسب در برابر رطوبت های داخل کولر و همچنین مقاوم در برابر گردو خاک است تا بتواند صدای موتور کولر را به حداقل ترین صدای ممکن برساند . به دلیل اینکه این موتورها باید به وسیله هوای داخل کولر خنک شوند ای پی آنها 22 است تا باداشتن فضاهایی بر روی موتور چرخش و خنک کاری سیمپیچ به بهترین شکل ممکن انجام شود.

قیمت موتور کولر آبی

یکی دیگر از برند‌های معتبر و محبوب ایرانی در زمینه تولید موتور کولر آبی، برند کیا موتور است. کولرهای آبی کیا موتور در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند و از نظر کیفیت، عملکرد، ظرفیت، قدرت و مصرف انرژی می‌توانند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند. کولر آبی کیا با توجه به فاکتورهایی مانند قدرت، مصرف انرژی، نوع موتور، حجم مخزن، نوع کولر و… می‌تواند متغییر باشند. شما خریداران محترم جهت دریافت قیمت روز الکتروموتور کولر آبی می توانید با پرسنل ما تماس بگیرد.

انواع الکتروموتور کولر آبی

موتور کولر آبی در اندازه های 1/2 ، 1/3 ، 1/4 ، 1/20 و در قدرت های 3500 ، 4500 ، 5500 ، 6500 ، 7500 با بهترین کیفیت برای نیاز های شما تولید می شود.

موتور کولر آبی

8 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست