logo

موتور کولر آبی 1/2

برای خرید انواع موتور کولر آبی 1/2 ( توان 5000 تا 6000 ) با ما همراه باشید. امروزه با توجه به حجم زیاد استفاده از موتور کولر آبی 1/2 در ساخت الکتروموتور ها و قطعات جانبی تشکیل دهنده رشد چشمگیری داشته است . دستگاه های به روز سیم پیچی و جنس مرغوب بکار رفته شده در اجزای اصلی موتور امروزه یکی از مهمترین عوامل اعتماد به کارکرد محصول می باشد.مسلما همیشه قیمت نشان دنده ی کیفیت برتر یک محصول از جمله موتور کولر آبی 1/2 نمی باشد. کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی شرکت معتبر و بروز کیا موتور می باشد ، که با تکیه بر دانش ملی پیشرو بر تولید الکتروموتور ها بوده تا بتواند این صنعت را به خودکفایی برساند.

موتور کولر آبی 1/2

قطعات موتور کولر آبی ( 5000 تا 6000 )

تولید قطعات فلزی داخلی موتور کولر آبی 5000 تا 6000 ، از مهم ترین تولیدات در صنعت الکتروموتور می باشد. چون چرخ محرکه ی تمامیه دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می باشد. برای تولید قطعات فلزی به مواد اولیه ای همچون ورق های خام نیاز می باشد. در تولید قطعات فلزی، هر کدام از قطعات ساخته شده، دارای ضخامت های متفاوت می باشد. همچنین در این فرآیند، صنعتی به نام قالب سازی نیز دخیل می باشد. برای انتخاب ورق های مورد نظر باید به مواردی همچون اندازه مناسب ورق، کیفیت سطح ورق، ضخامت ورق مورد نظر و همچنین به چگونگی به کاربردن ورق نیز باید توجه ویژه ای داشت.

چه خصوصیاتی در انتخاب ورق مورد نظر باید رعایت شود؟

  • اگر فلز مورد نظر از نوع ریزدانه باشد، کیفیت سطح آن پس از انجام فرآیند ماشین کاری بهتر خواهد شد؛ زیرا با جدا شدن دانه های ریزتر، ورق به طور یکنواخت کاهش ضخامت پیدا می کند.
  • اگر بخواهیم در تولید قطعات فلزی از کیفیت بالاتری بهره مند باشیم باید فلز مورد نظر از لحاظ ضخامت و فرم یکنواخت باشد.
  • همچنین اگر بخواهیم در درجه های بالاتر صافی داشته باشیم باید فلز انتخاب شده دارای حداقل خراش، خوردگی، تنش های پسماند و هرگونه عیوب دیگر باشد.
  • در تولید قطعات فلزی، اگر فلز استفاده شده به صورت همگن باشد( از لحاظ ساختار متالورژیکی) در نتیجه پس از عمل ماشین کاری، کیفیت سطح بهبود زیادی خواهد داشت.

 

موتور کولر آبی 1/2

قیمت موتور کولر آبی 1/2 ( 5000 تا 6000 )

معیار های مختلفی برای تعیین کیفیت و قیمت انواع موتور کولر آبی وجود دارد که در این بخش به تعدادی از آنها اشاره می کنیم. مهمترین قسمت که بر روی کیفیت و قیمت موتور کولر آبی 1/2 تاثیر دارد جنس سیم بکار رفته در داخل موتور می باشد. دومین قسمت مهم کیفیت بلبرینگ های داخل موتور می باشد که در صورت بی کیفیت بودن ، احتمال سوختن موتور و سرو صدا های آزار دهنده ایجاد می شود. سومین قسمت جنس بدنه موتور کولر آبی می باشد که مدام در رطوبت داخل کولر می باشد که فرسایش پوسته را به دنبال داد که جنس پوسته موتور کولر آبی از گالوانیزه آب کاری شده می باشد که بسیار مقاوم است. همه ی این موارد گفته شده در قیمت موتور کولر آبی 1/2 تاثیر گذار است. شما خریداران محترم میتوانید برای دریافت آخرین قیمت موتور کولر آبی با ما در تماس باشد.

کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی 1/2

انتخاب بهترین کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی در این بازار آشفته بسیار دشوار می باشد که اگر تخصص کافی را در انتخاب محصول نداشته باشید متحمل زیان جبران ناپذیر می شود. پیشنهاد وب سایت آوا کالا در انتخاب کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی 1/2 تماس با پرسنل این وب سایت بوده تا شما دوستان محترم را در انتخاب محصول با کیفیت و شایسته شما راهنمایی کنند. در هنگام تهیه الکتروموتور به این نکته توجه داشته باشید که فرایند ساخت قالب و سیم پیچی فرآیند بسیار دقیق و پیچیده است و نیاز به تجربه بالایی دارد که حتما باید با یک مشاور فروش در ارتباط باشید.

طراحی قالب و نقشه کشی ساخت الکتروموتور کولر آبی 1/2

فرآیند طراحی قالب و نقشه‌کشی صنعتی به یکی از بخش‌های مهم و اصلی صنایع تبدیل شده است ، از جمله تولید موتور کولر آبی می توان اشاره کرد. اهمیت این بخش تا آنجاست که ساخت اغلب محصولات بدون فرآیند طراحی قالب و نقشه‌کشی صنعتی یا اصلا امکان‌پذیر نیست و یا کیفیت تولید بدون این فرآیند با مشکل مواجه خواهد شد و تقریباً در تمام بخش‌های صنعتی، بخش‌هایی مربوط به طراحی قالب و نقشه ‌کشی وجود دارد که در آن با استفاده از طراحی‌های خاص و دقیق و با انجام محاسبات مخصوص به این نوع کار، قسمت‌های مختلف و پیچیده‌ی انواع الکتروموتور ها طراحی و ساخته می‌شود.

موتور کولر آبی 4500 - 5500

تجهيزات مدرن براي طراحي قالب و نقشه کشي ( موتور کولر آبی )

امروزه تقريباً در تمام بخش‌هاي صنعت و توليد موتور کولر آبی 1/2 از کامپيوتر و ابزار های پیشرفته استفاده مي‌شود. استفاده از کامپيوتر براي فرآيند طراحي قالب و نقشه‌کشي امري اجتناب ناپذير است. با استفاده از قدرت کامپيوتر‌هاي امروزي مي توان انواع طرح ها و نقشه ها را با بيشترين جزييات و دقيق‌ترين ابعاد و مقياس‌ها تهيه و پياده‌سازي کرد. کارخانه ی تولید کننده موتور کولر آبی کیا موتور نیز در امر استفاده از تکنولوژی پیشرو بوده تا قیمت را کاهش و کیفیت تمام شده را ارتقاع دهد.

سيستم‌هاي کامپيوتري امروزه پا را از طراحي فراتر گذاشته‌اند و پا به پای انسان به تولید موتور کولر آبی 1/2 کمک کرده اند. شما مي‌توانيد به وسيله‌ي يک رايانه نسبت به طراحي قالب و نقشه‌کشي محصول و کالاي مورد نياز اقدام نماييد و سپس با استفاده از يک دستگاه پرينتر سه بعدي نسبت به ساخت نمونه‌ي اوليه‌ي آن اقدام نماييد . علاوه بر اين امروزه نرم‌افزار‌هاي بسياري در زمينه‌ي تولید موتور کولر آبی 1/2 صنعتي مورد استفاده قرار مي‌گيرند که اين نرم افزار‌ها هر کدام داراي ويژگي‌ها و بخش‌هاي متنوعي هستند و مي‌توانند فعاليت‌هاي مختلف مورد نياز انسان را که سال‌هاي پيشين به صورت دستي و با درصد خطاي زياد انجام مي‌شد، به دقت و با کيفيت انجام دهند.

کیفیت و راندمان موتور کولر آبی 1/2

کیفیت بدنه موتور کولر آبی 1/2 از گالوانیزه آب کاری شده می باشد تا در رطوبت داخل کولر آبی مقاوم باشد. همینطور جنس سیم های داخل موتور بنا به سفارش خریدار متفاوت بوده و در دو نوع مس و آلومینیوم با کیفیت تولید میشود. بلبرینگ های داخل موتور نیز مقاوم دربرابر رطوبت و فرسایش بوده تا سالیان طولانی برای شما بدون هیچ گونه استرس بابت خرابی کار کند. همچنین این نوع موتور کولر آبی 1/2 از کمترین میزان نویز صدا برخوردار می باشد ، تا فضای آرام بخش خانه را بهم نزد.

توان1/2 اسب بخار
ولتاژ220 ولت
فرکانس50 مگا هرتز
نوعتکفاز 2 سرعته
کلاس عایقیb
ضریب قدرت0.95
ضریب نفوذip22
سرعت1425 - 950 دور در دقیقه

2 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست