logo

موتور کولر آبی 1/4

برای خرید انواع موتور های کولر با کیفیت کیا موتور از جمله موتور کولر آبی 1/4 میتوانید با ما همراه باشید. همانطور که میدانید قیمت تمام شده برای تولید کننده ها بزرگ مانند شرکت الکتروموتور کیا بسیار پایینتر از سایر رقبا می باشد. در این دوران از زمانه پیشرفت بشر روز به روز و با سرعت بسیار بالا در حال اتفاق افتادن است. حال شما چه بخواهید و چه نخواهید برای پشت سر گذاشتن رقبا نیاز به دانش روز و ماشین آلات بروز دنیا می باشید. هر چقدر ماشین آلات شما بروز باشد قیمت تمام شده محصول کاهش و کیفیت محصول افزایش می یابد.

شما می توانید برای دریافت از آخرین قیمت خرید انواع الکتروموتور از جمله موتور کولر آبی 1/4 با ما در ارتباط باشید.

خرید موتور کولر آبی 1/4

خرید موتور کولر آبی 1/4

خرید بهترین الکتروموتور کولر آبی با درجه کیفیت عالی، و کارکرد طولانی در انواع مختلف سیم از جمله مس ، نیم مس و آلومینیوم. برای خرید با قیمت ارزان در بازار با ما همراه باشید، تا به صورت مستقیم از تولید کننده موتور کولر آبی 1/4 خرید کنید. ارزان ترين انواع موتور کولر آبی 1/4 را معمولا می توان از بازار های عمده فروش و نمایندگی های شركت هاي معتبر خریداری کرد.

سایت فروش موتور کولر آبی 1/4 – 1/3 – 1/2

کشور ما یکی از تولید کنندگان قوی در زمينه محصولات صنعتي از جمله انواع موتور کولر آبی، موتور هود، موتور درب پارکینگ و لوازم صنعتي … محسوب می شود. این محصولات برقي  را می توانید با کیفیتی برابر با نمونه وارداتی آن و قیمتی مناسب تر در بازار تهیه شود. یکی از راه های فروش موتور کولر آبی استفاده از سایت های فروش اینترنتی است، از جمله سایت ما آوا کالا که تعداد بسیار زیادی محصول الکتروموتوری در خود گنجانده است. شما می توانید انواع الکتروموتور کولر آبی را در هر توان و تعداد از ما با قیمت، كيفيت عالی و  رقابتی به صورت غیر حضوری از طریق این سایت خریداری کنید.

مشخصات و جنس الکتروموتور کولر آبی

مهمترین اجزای یک موتور بدنه ی آن می باشد، که کل ساختار الکتروموتور بر روی آن سوار می شود. جنس بدنه ی تمامی موتورهای کولر آبی موجود در سایت آوا کالا گالوانیزه آب کاری شده می باشد که مقاوم در برابر فرسایش و ارتعاشات ناشی از عملکرد موتور می باشد.عملکرد مکانیکی موتور ها به صورت بلبرینگ می باشد که بلبرینگ بکار رفته در آن از جنس بسیار مرغوب و مقاوم در برابر رطوبت و گردو خاک می باشد. همه ی این مزیت ها در کنار هم جمع شده است تا بتوانند حداقل ترین میزان نویز صدا را تولید کنند تا فضای آرامبخش منزل بهم نخورد. مهمترین قسمت یک موتور که به عنوان قلب تپنده آن می توان نام برو سیم پیچ می باشد که در تنوع بسیار زیادی مثل مس ، نیم مس و آلومینیوم شما می توانید از ما درخواست کنید.

قیمت و مشخصات و جنس الکتروموتور کولر آبی

تولید کننده موتور کولر آبی 1/4 – 1/3 – 1/2

تولید کننده موتور هوای کولر آبی 1/4 همواره به فکر افزایش عملکرد و راندمان محصولات خود می باشد. شرکت کیا موتور 18 سال سابقه ی تولید انواع الکتروموتور های کولر ، موتور هود ، موتور آسانسور ، موتور درب پارکینگ ، موتور فن یخچالی و غیره را دارا است. که بیشترین دقدقه تولید خود را متمرکز بر روی قیمت تمام شده پایین تر محصولات نموده است.

خرید عمده الکتروموتور ایرانی با قیمت ارزان

الکتروموتور در بازارهای تجاری هم در برندهای داخلی و هم در برندهای خارجی عرضه می شوند. قیمت فروش الکتروموتور با برندهای خارجی در بازار ها بیشتر از برندهای ایرانی است و این تفاوت قیمت مربوط به تفاوت کیفیت تولیدی این دستگاه ها بر می گردد. با این حال کیفیت نمونه ایرانی نیز خوب بوده و از محبوبیت زیادی برخوردار است. خوشبختانه الکتروموتور ایرانی در مقابله با الکترو موتور خارجی نیز دارای کیفیت مشابه هستند.

فاکتور های خرید موتور کولر آبی ایرانی

الکتروموتور های کولر آبی 1/4 موجود در بازار دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سمت مشتری مورد بررسی قرار می گیرند. اگر شما از تجربه کافی و اطلاعات در مورد خرید الکتروموتور ها ندارید میتوانید به صورت 24 ساعته از پشتیبانی پرسنل ما برای دریافت اطلاعات و راهنمایی برخوردار شوید.

مواردی که مشتری در زمان خرید انواع الکتروموتور می توانند مورد ارزیابی قرار گیرد در موارد زیر دیده می‌شود:

  • گارانتی تعویض
  • خدمات پس از فروش
  • برند تولیدکننده
  • دارای بدنه ضد زنگ
  • میزان برق مصرفی دستگاه

تولید و صادرات موتور کولر آبی 1/2 - 1/3 - 1/4

مزیت الکتروموتور های کولری تک فاز نسبت به انواع دیگر

الکتروموتور تک فاز نمودار گشتاور – دور خاص خود را دارد. علاوه بر این از آنجایی که الکتروموتور سه فاز برای کار کردن به برق ۳۸۰ ولت نیاز داشته و استاتور آنها دارای سه سیم پیچ است که با یکدیگر اختلاف الکتریکی دارند، بنابراین الکتروموتور های تک فاز قیمت پایین تری نسبت به موتورهای الکتریکی سه فاز دارند. همچنین دسترسی به برق تک فاز نسبت به برق سه فاز در اماکن مختلف راحت ترمی باشد.

قیمت موتور کولر آبی 1/4

قیمت موتور کولر آبی نیز مانند دیگر محصولات الکتروموتوری با مواد اولیه مانند مس، آهن و غیره … ساخته می شود. که بالا پایین شدن نرخ جهانی این مواد اولیه در قیمت آن موثر بوده و باعث تغییر قیمت نهایی محصول می شود. همواره تلاش ما در تولید این بوده است که موارد اضافه چرخه ی تولید را کم کرده تا محصول نهایی با پایین ترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید شود.

نقشه کشی و طراحی ساخت موتور کولر آبی 1/4

فرآیند طراحی قالب ، قالب سازی و نقشه‌کشی به یکی از بخش‌های مهم و اصلی صنایع تبدیل شده است، به طوری که جزء جدایی ناپذیر تولید می باشد. اهمیت این بخش تا جاییست که ساخت اغلب محصولات بدون فرآیند طراحی قالب ، قالب سازی و نقشه‌کشی صنعتی یا اصلا امکان‌پذیر نیست و یا کیفیت تولید بدون این فرآیند با مشکل مواجه خواهد شد و تقریباً در تمام بخش‌های صنعتی، بخش‌هایی مربوط به طراحی قالب و نقشه ‌کشی وجود دارد که در آن با استفاده از طراحی‌های خاص و دقیق و با انجام محاسبات مخصوص به این نوع کار، قسمت‌های مختلف و پیچیده‌ی انواع الکتروموتور ها طراحی و ساخته می‌شود.

انواع موتور کولر آبی در وب سایت آوا کالا

الکتروموتور کولر آبی در اندازه های 1/8 ، 1/2 ، 1/3 ، 1/4 ، 1/20 و در قدرت های ، 3000 ، 3500 ، 4500 ، 5000 ، 5500 ، 6500 ، 7000 ، 7500 با بهترین کیفیت برای نیاز های شما تولید می شود.

توان1/4 اسب بخار
ولتاژ220 ولت
فرکانس50 مگا هرتز
نوعتکفاز 2 سرعته
سرعت940 - 1400 دور در دقیقه
کلاس عایقیb
ضریب قدرت0.95
ضریب نفوذip22

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست