logo

الکتروموتور

وب سایت آوا کالا اميد است با استعانت از درگاه خداوند متعال و بهره گیری از همه توان، تجربه و استفاده بهینه از ظرفیت و توانمندی های موجود در ارتقا کیفی محصولات خود اعم از موتور هود ، موتور کولر آبی ، استاتور موتور درب پارکینگ ، استاتور موتور آسانسور و موتور فن یخچال قدم بردارد. و در راستای حمایت از مصرف کننده تمامی الکتروموتور ها را با کیفت عالی و قیمت مناسب فراهم نماید. و همینطور به لطف خداوند در آبادی کشور عزیزمان نقش کوچکی داشته باشیم تا همگی به اینکه زاده این آب و خاکیم افتخار کنیم.

logo - آواکالا - آوا کالا - لوگو - avakala - avakala.com

الکتروموتور ها و استاتور ها

در جهان امروز هیچ حرکتی را بدون الکتروموتور نمی توان تصور کرد. هر حرکتی در پیرامون ما نیازمند این تجهیز است. در واقع هر یک از اشیاء پیرامون ما  به نوعی در ارتباط با موتورها و استاتور ها ساخته شده است. از این رو یکی از ابزارهای بسیار مهمی است که در تمامی صنایع و حرفه ها مورد استفاده قرار می گیرد و هیچ امری بدون استفاده از آن امکان پذیر نمی باشد.

موتور هود - موتور کولر آبی - استاتور موتور آسانسور - استاتور موتور درب پارکینگ - موتور فن یخچال صنعتی

 

وب سایت آوا کالا

وب سایت آوا کالا خود را به ارائه محصولات با کیفیت بالا و مطابق با استاندارد های روز دنیا متعهد می داند. خدمات عالی مشتری، پشتیبانی فنی و تیم بسیار آگاه از مزیت های ما بشمار می آید. ما در حال حاضر بیشتر از 30 مدل از مدل های موتور هود ، موتور کولر ، موتور اسانسور ، موتور درب پارکینگ و موتور فن یخچال موجود را داریم. مزیت های موتور های ما جمع و جور بودن، راندمان بالا، کمترین میزان نویز صدا و با عمر طولانی که به طور خاص برای افزایش عمر متوسط ​​محصول طراحی شده اند، با همه ی این مسائل باز هم از ما سؤال کنید؟

 

موتور هود

الکتروموتور هود موجود در انواع مختلف موتور هود توربو، موتور هود k30 و موتور هود k33 تقسیم بندی می شوند. همانطور که میدانید هود آشپزخانه جزء وسایل جدایی ناپذیر وسایل منازل می باشد. و همینطور جزء پر مصرف ترین وسایل منازل نیز می باشد که نیازمند موتوری با قدرت، دوام عالی و کم مصرف در انرژی برق باشد. همه ی این ها وقتی اثر گذار است که فضای آرام بخش خانه را خراب نکند و نیازمند فاکتور هایی مثل پایین بودن نویز صدا و عمکرد بسیار عالی در شرایط گرما، رطوبت و روغن داخل هود و غیره… می باشد. همه این فاکتور ها در موتور های هود ما در کنار هم جمع شده اند تا که خیال شما را در خرید این محصول با کیفیت راحت کنند.

خرید و فروش و قیمت موتور هود

موتور کولر آبی

موتور کولر آبی در توان های موتور کولر آبی 1/2، موتور کولر آبی 1/3، موتور کولر آبی 1/4، موتور کولر آبی 1/8، موتور کولر آبی 180 وات و موتور کولر آبی 160 وات تولید می شوند. و همینطور انواع دیگر موتور ، موتور پرتابل تک سر شفت و موتور پرتابل دو سر شفت نیز تولید می شود که آن را نیز برای شما فراهم نموده ایم. البته این نوع موتور ها هم در کولر آبی و هم در دستگاه های واکس زن کفش نیز استفاده می شوند. جنس سیم استفاده شده هم دارای تنوع می باشد که شامل مس، نیم مس و آلومینیوم است، که به درخواست مشتری در تعداد بالا قابل تغییر می باشد.

خرید و فروش و قیمت موتور کولر آبی

موتور فن یخچال

موتور فن یخچال صنعتی در توان های موتور فن یخچال صنعتی 5 وات، موتور فن یخچال صنعتی 10 وات و موتور فن یخچال صنعتی 16 وات تولید میشوند. که مناسب انواع یخچال های صنعتی و نیمه صنعتی از جمله یخچال های ویترینی، ایستاده و غیره… می باشد. همانطور که میدانید طول عمر موتور اصلی یخچال بستگی به عملکرد موتور فن یخچال دارد که مداوم در حال کارکرد است و  به مرور زمان دچار استهلاک می شود. شما باید از موتوری استفاده کنید که راندمان بالا، استهلاک و مصرف انرژی پایین برخوردار باشد و همینطور مناسب برای کارکرد طولانی مدت نیز باشد که موتور فن یخچال صنعتی کیا موتور دارای تمام این ویژگی ها است.

خرید و فروش و قیمت موتور فن یخچال صنعتی ویترینی ایستاده

استاتور موتور آسانسور

استاتور موتور آسانسور در چهار کلاس مختلف استاتور موتور آسانسور 4.5، استاتور موتور آسانسور 5.5، استاتور موتور آسانسور 6.5 و استاتور موتور آسانسور 7.5 تولید می شوند. کیفیت و ایمنی این نوع استاتور آسانسور از سطح بسیار بالایی برخوردار می باشد از جمله استاندارد های داخلی و خارجی ISO 9001 را دارا می باشد. که خیال شما را در استفاده از این محصول پر کاربرد و حساس راحت می کند. استاتور موتور آسانسور کیا موتور یکی از معروفترین و با سابقه ترین استاتورهای موجود در بازار ایران است. این استاتور موتور آسانسور با توجه به داشتن کیفیت و راندمان بالا دارای قیمتی پایینتر نسبت به سایر استاتور های موجود در کشور است. 

توجه: همیشه و در موقع خرید بسیار دقت کنید، که از چه فروشگاه یا دفاتر فروشی خرید میکنید. چون بعضی از این دفاتر فروش با ترفندهایی مثل دادن جنس بی اصالت و بی کیفیت به مشتری باعث نارضایتی آن ها میشوند.

خرید و فروش و قیمت استاتور موتور آسانسور

استاتور موتور درب پارکینگ

استاتور موتور درب پارکینگ آوا کالا یکی از بهترین استاتور موتور درب پارکینگ موجود در بازار میباشد. محصولات شرکت از کنترل کیفی بسیار خوبی برخوردار هستند، و قیمت آنها نیز مناسب میباشد. از مزیت های دیگر این نوع استاتور درب پارکینگ می توان امنیت بالا، نصب آسان، کارایی بالا اشاره کرد. کابرد این نوع استاتور الکتروموتور درب پارکینگ اغلب برای فروشگاهها، پارکینگهای پرتردد، کارخانجات و منازل می باشد. این نوع استاتور درب پارکینگ جزء با کیفیت ترین و پرفروش ترین استاتور های درب پارکینگ ایران می باشد.

الکتروموتور

محصولات این وب سایت آوا کالا بطور کلی شامل انواع متنوع الکتروموتور هود، موتور کولر آبی، استاتور موتور درب پارکینگ، استاتور موتور آسانسور و موتور فن یخچال صنعتی می باشد. که همه این محصولات بازم هم دارای جنس ها، مدل ها و توان های مختلف می باشد که شما را در انتخاب آنها یاری میکنیم.

خرید و فروش الکتروموتور ایرانی با قیمت ارزان

الکتروموتور در بازارهای تجاری هم در برندهای داخلی و هم در برندهای خارجی عرضه می شوند. قیمت فروش الکتروموتور با برندهای خارجی در بازار ها بیشتر از برندهای ایرانی است و این تفاوت قیمت مربوط به هزینه ی خرید مواد اولیه بر می گردد. چون تمامی مواد اولیه ساخت محصولات ما در ایران موجود می باشد هزینه ی ساخت آن پایین می آید. و همین امر باعث می شود ما در دنیای رقابت جزء برترین شرکت ها باشیم.

مشخصات الکتروموتور ایرانی

موتورهای موجود در بازار دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سمت مشتری مورد سنجش قرار می گیرد که به آن اشاره می نماییم.

مواردی که مشتری در زمان خرید انواع الکتروموتور می توانند مورد ارزیابی قرار گیرد در موارد زیر دیده می‌شود:

  1. کیفیت محصول
  2. خدمات پس از فروش
  3. برند تولید کننده
  4. میزان استفاده از برق
  5. قیمت مناسب

تمامی این موارد باید در زمان خرید محصولات باید از فروشنده سوال شود تا مشتریان بتوانند با داشتن این اطلاعات صحیح و کافی انتخاب درست داشته باشند.

 شما می توانید تمامی محصولات موتور هود، موتور کولر آبی، موتور فن یخچال صنعتی، استاتور موتور اسانسور و استاتور موتور درب پارکینگ را از آوا کالا با کیفت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید؛ با ما در تماس باشید.

14 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست