logo

موتور هود توربو – الکتروموتور هود توربو

محصول الکتروموتور هود توربو وب سایت آوا کالا دارای دو نوع فول پک و موتور هود توربو خالی می باشد. کیفت و عمکرد این نوع موتور هود توربو در روغن و رطوبت داخل دستگاه هود جزء برترین های الکتروموتور هود در سطح ایران می باشد. کارخانه تولید کننده موتور هود توربو از کمپانی های قابل اعتماد بوده. و تا حد امکان قیمت محصولات تولیدی خود را برای رضایت خریداران محترم پایین آورده تا جزء پرفروشترین و قابل اعتمادترین برند باقی بماند. همواره نیاز های شما دقدقه ما برای تولید محصول بروز و با کیفیت بوده است.

     تولید موتور هود توربو - قیمت موتور هود توربو - الکتروموتور هود توربوفروش موتور هور - موتور هود - قیمت الکتروموتور هود توربو - تولید الکتروموتور هود توربو -

الکتروموتور هود توربو

از امکانات الکتروموتور های هود توربو میتوان به: داشتن قطع کن در تمامی مدل ها ( ترموگارد ) اشاره کرد. که در صورت  درخواست مشتری نسبت به قطع و نصب نکردن آن توسط شرکت اقدام کرد. و دیگر خصوصیات این محصول موتور هود توربو به چهار دور بودن میتوان اشاره کرد. که دور موتور این محصول از 550 دور تا 1470 دور است. جنس متریال بکار رفته در این نوع الکتروموتور هود باید از مواد درجه یک باشد. تا دور های بالا مقاومت لازم و کمترن میران صدا را داشته باشد. وظیفه اصلی هود مکش بو ، دود و چربی‌­های معلق در هوا است. بنابراین یکی از مهم­ترین آیتم‌­های خرید ، توجه به قدرت مکش ، موتور و مشخصات فنی هود است.

از دیگر ویژگی های الکتروموتور هود توربو به توان 155 وات که بسیار مناسب و پر قدرت است اشاره کرد. و همینطور ضریب قدرت محصول 0.85 می باشد. که طبق استاندارد های بین المللی می باشد که دارای گواهی ISO 9001 کیفیت و کارایی کالا است. الکتروموتور هود در دو نوع راست گرد و چپ گرد با ولتاژ 220 volt کار می کند. این نوع الکتروموتور یک‌ سرشفت و دو سرشفت تولید می‌شوند. مدل های دیگر موتور هود k30 و موتورهود k33 در وب سایت آوا کالا موجود می باشد.

فروش موتور هود

خرید و فروش موتور هود توربو از وب سایت آوا کالا به صورت مستقیم از شرکت صورت می پذیرد. شما خریدار محترم میتوانید برای خرید محصول از تولید کننده موتور هود به صورت آنلاین خرید کنید. کارخانه تولید کننده موتور هود طبق تعهد های خود به دنبال پایین آوردن قیمت تمام شده محصول خود است. تا بتواند قیمت خود را کاهش داده و در آخر رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

خرید و فروش ارزان قيمت موتور هود توربو در بازار

اگر قصد خريد موتور هود توربو با كيفيت و استاندارد را داريد و از جهات مختلف اين مسئله  بررسی می کنید. مزایای و معایب آن در مورد نوع موتور و ضريب قدرت و توان الکتروموتور هود برای مشتری آشکار می گردد. که این بهترین بودن از نظر هر خریداری متفاوت است. زیرا برخی قميت را بهترین می دانند. برخی دیگر برند و برخي نوع جنس و قطعات مصرف شده و غیره … در هر صورت می توان گفت از نظر هر فردی بهترین الکتروموتور هود متفاوت است. شما نیز برای خرید بهترین موتور هود ، می توانید از مشاوره های رایگان فروش کمک بگیرید.

ما در مجموعه با داشتن کارشناسان فروش با سابقه و مجرب در زمينه فروش انواع الکتروموتور هود ميتواند به شما مشاوره داده. و سپس کالای با اصالت و کيفيتی مورد انتظار به شما عزيزان ارايه دهیم و شما عزيزان را خرسند و راضی کنیم.

سایت فروش الکتروموتور هود توربو

کشور ما یکی از تولید کنندگان قوی در زمينه محصولات صنعتی از جمله انواع موتور هود توربو خانگی محسوب می شود. این محصولات الکتروموتوری را می توانید با کیفیتی برابر با نمونه وارداتی آن و قیمتی مناسب تر از بازار تهیه کنید. یکی از راه های فروش الکتروموتوری استفاده از سایت های فروشگاهی اینترنتی است. شما می توانید انواع موتور هود در هر توان و تعداد را از ما با قیمت و كيفيت عالی و به صورت غیر حضوری از طریق این سایت ها خریداری کنید.

سایت فروش موتور هود

فروش عمده موتور هود توربو

همانطور که می دانید امروزه فروشگاه های اینترنتی محصولات الكتريكی لوازم خانگی را به خوبی با تنوع بالایی به فروش می رسانند.

شما می توانید الکتروموتور هود توربو را در تعداد مختلف ، از این سایت خریداری کنید.

برخی از مهمترین این مزیت ها عبارتند از:

  • شما این محصول را با این روش با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه می کنید.
  • استفاده از این روش در وقت شما صرفه جویی می کند.
  • شما با این روش ، محصول اصل و با کیفیت را خریداری می کنید.
  • با استفاده از خرید آنلاین از وب سایت ، شما می توانید با مشاورین این وب سایت تماس بگیرید.

درباره الکتروموتور هود توربو

موتور هودهای آوا کالا دامنه وسیعی از کمک های فوق العاده در از بین بردن بوی پخت و پز ، بخارات و میعانات می کند و برای کار آرام  و بی سرو صدا طراحی شده اند. شما معمولاً در هنگام پخت و پز معمولی از سرعت پایین و متوسط ​​استفاده می کنید. و هنگام برخورد با شرایط اضطراری مانند سوزاندن مواد غذایی از حداکثر سرعت استفاده می کنید. حداکثر سرعت گاهی اوقات هنگام استفاده از همه مشعل های اجاق گاز ، که باعث ایجاد بخارات بیش از حد می شود ضروری است.

در وب سایت ما سطح نویز صدا موتور هود توربو اجاق گاز را برای هر سرعت موتور هود توربو منتشر می کنیم ، تا به شما در مقایسه با سایر تولید کنندگان کمک کند. عملکرد یک هود بسیار مهم است و به طور معمول متر مکعب در ساعت (میلی متر در ساعت) اندازه گیری می شود ، یعنی چه مقدار هوا جابجا می شود ، این را می توان در اطلاعات فنی موتور هود ما نیز یافت.

قیمت انواع الکتروموتور هود توربو در ایران

با توجه به نوسانات ارزی در کشور ، قیمت محصولات برقي بسیار متغیر است. در ضمن قیمت موتور هود توربو خارجی با ایرانی نیز متفاوت خواهد بود. این برای ما یک مزیت بشمار می آید برای ورود به بازار های جهانی و فروش به مراتب آسانتر موتور هود. در این بازه زمانی شما باید برای خرید موتور هود با قیمت و عملکرد مناسب با سایت های فروشنده عمده که با کارخانه موتور هود توربو به صورت مستقیم در ارتباط هستن گفتگو کنید تا محصول خود را مطابق گزینش های خود تهیه کنید.

اطلاعات فنی موتور هود توربو

توان155 وات
ولتاژ220 ولت
فركانس50 مگا هرتز
كلاس عايقي-
ضريب قدرت0.85
ضريب نفوذ-
نوع موتورتك فاز چهار سرعته
سرعت الكتروموتور1370-1150-940-580 RPM
حجم هوادهی930-820-630-380 متر مکعب

10 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست