logo

موتور فن یخچال – موتور فن یخچال صنعتی

برای خرید انواع موتور فن یخچال با کیفیت عالی و بدون واسطه از کارخانه تولید کننده الکتروموتور فن یخچال صنعتی ، ایستاده و ویترینی با ما در ارتباط باشید. الکتروموتور فن یخچال در توان های 5 ، 10 و 16 وات تولید می شود. که از نظر کیفیت هم مشابه با نمونه های خارجی می باشد. شما خریداران محترم میتوان برای دریافت قیمت و خرید محصول با پرسنل وب سایت آوا کالا در ارتباط باشید.

موتور فن یخچال

قیمت موتور فن یخچالی

ما در کشوری زندگی میکنیم که در آن منابع فراوان طبیعی از جمله اهن ، مس ، آلومینیوم و نفت به وفور یافت می شود. و همینطور مزد نیروی انسانی هم نیز از سایر کشور های تولید کننده الکتروموتور پایین تر می باشد. لذا خرید این اقلام برای ما ارزانتر از سایر کشور ها می باشد که همین امر باعث می شود که قیمت تمام شده محصول نهایی کاهش یابد. چون در کشور ما قیمت فلزات دائما در حال تغییر می باشد نمیتوان قیمت قطعی و ثابتی روی محصولات الکتروموتور که وابسطه به این منابع می باشند گذاشت. شما خریدارن عزیز بابت دریافت قیمت انواع الکتروموتور از جمله موتور هود ، موتور کولر آبی ، موتور فن یخچال ، استاتور اسانسور و موتور درب پارکینگ می توانید با ما در ارتباط باشید.

تولید کننده موتور فن یخچال صنعتی

کارخانه تولید کننده موتور فن یخچال صنعتی ( شرکت کیا موتور ) از برند های پیشرو در استفاده از ابزار های روز دنیا در تولید انواع الکتروموتور های می باشد. که توانسته است با کیفیت مثال زدنی محصولات خود را وارد بازار های رقابتی داخلی و خارجی کند. همینطور توانسته لوازم و قطعات موتور فن یخچال را با کیفیت بسیار بالا تولید و روانه بازار رقابتی داخل و خارج کند. و در آخر شرکت گواهی نامه کیفیت ISO 9001 و امنیت الکتروموتور را دریافت نموده است که خیالتان را از خرید مطمئن اسوده می کند.

الکتروموتور های وب سایت آوا کالا چیزی بیش از یک شرکت تولید کننده الکتروموتور می باشد. ما با یک ذهنیت همکاری در مشاغل نزدیک می شویم. ما در طول فرآیند تولید ، طراحی و غالب سازی و توسعه با مشتریان خود کار می کنیم تا نیاز های آنها را براورده کنیم، پشتیبانی فنی و نمایشی عالی از خدمات ، کارایی و کیفیت عالی ارائه می دهیم. در داخل آزمایشگاه شرکت ، ما می توانیم یک موتور سفارشی همانطور که از ما میخواهید برای شما تولید کنیم.

خرید و فروش موتور فن یخچال صنعتی

کیفیت و عملکرد الکتروموتور فن یخچال صنعتی

تجربه و دانش به دست آمده در چندین سال کار مداوم این امکان را برای ما فراهم می کند که در هر جنبه ای از موتور مداخله کنیم و همانطور که خریدارن محترم سفارش داده اند سفارش سازی کنیم. پیکربندی هایی متناسب و محیط کار مناسب برای حداکثر کردن کارایی ایجاد کنیم. آنچه را که برای کمک به هر صنعت برای رسیدن به سطح کارآیی و صرفه جویی در مصرف انرژی حتی در شرایط بسیار ایدال نیاز دارد را فراهم می کنیم. الکتروموتور فن یخچال با ترکیب بهترین مواد موجود با فن آوری روز دنیا ، به گونه ای طراحی شده که بدون توجه به روند کاری در شرایط نامساعد و چالش برانگیز از هزینه های فرسایش چرخه عمر كم برخوردار باشد.

جنس قطعات محصول موتور فن یخچال

جنس قطعات الکتروموتور بسیار مرغوب و درجه کیفی آن بالا می باشد که توان رقابت با برند های داخلی و خارجی را دارا است. شما خریداران محترم می توانید در صورت خرید تعداد بالا محصول ، جنس سیم داخل موتور را نیز سفارش دهید و مطابق درخواست شما سفارش سازی شود. الکتروموتور موجود در سه مدل 5 ، 10 و 16 وات تولید میشود که جنس سیم آنها هم اکنون مس می باشد. ولی شما می توانید سفارش تغییر آن به نیم مس و آلومینیوم را نیز دهید تا مطابق درخواست شما خریدار محترم تولید کنیم.

فروشگاه اینترنتی موتور فن یخچال ویترینی ، صنعتی

همانطور که می دانید امروزه فروشگاه های اینترنتی محصولات الکتروموتوری را به سرعت و تنوع بالایی به فروش می رسانند. شما می توانید محصولات مورد نظر خود را در انواع و تعداد مختلف ، از این سایت تهیه کنید.

برخی از مهمترین ویژگی خرید موتور فن یخچال از وب سایت آوا کالا:

  • شما این محصول را با این روش با ارزان ترین قیمت ممکن تهیه می کنید
  • استفاده از این روش در وقت شما صرفه جویی می کند
  • شما با این روش محصول اصل و با کیفیت را خریداری می کنید
  • با استفاده از خرید آنلاین از وب سایت، شما می توانید با مشاورین این وب سایت ارتباط بگیرید

موتور فن یخچال صنعتی ویترینی 5 ، 10 و 16 وات

حفاظت موتور فن یخچال ویترینی ، صنعتی

حفاظت گرمای حاصل از اتلاف نیرو در رساناها و قطعات آهن دستگاه و همچنین گرمای اصطکاک باید توسط سیستم خنک کننده حذف شود تا دمای موتور محدود شود. هدف اصلی دستگاه های محافظ  داخل موتور جلوگیری از آسیب رساندن به آسیب پذیرترین قسمت موتور ، عایق کاری در سیم پیچ های استاتور است. برای موتورهای کم مصرف اغلب یک دستگاه حساس به دما در داخل موتور نصب می شود و در صورت رسیدن دما به مقدار ایمن محدود خود ، برای خاموش کردن منبع برق استفاده می شود. با موتورهای بزرگتر ، آشکارسازهای حساس به دما ممکن است در یک یا چند مکان در سیم پیچ های استاتور تعبیه شوند.

ساخت موتور فن یخچال

قاب استاتور از طریق ریخته گری طرحی و تولید شده است است. و نیز برخی از قسمت های قالب با استفاده از دستگاه CNC تراشکاری شده است. قسمت مغناطیسی روتور همچنین از لایه های فلزی ساخته شده است ، که عمدتاً برای تسهیل شکاف های هادی مهر و موم شده تا از شکل و اندازه مورد نظر استفاده می شود. جنس سیم استاتور موتور فن یخچال از مس بوده که توان انتقال گرما و جریان الکتریکی را بخوبی دارد. این محصول در توان های 5 وات ، 10 وات و 16 وات تولید میشوند.

16 سال تجربه ما

ما مفتخریم که جزء برترین شرکت های تولید کننده الکتروموتور در بین چندین شرکت معتبر هستیم. همیشه هدف اول ما کسب رضایت مشتری بوده تا اینکه به دنبال بدست آوردن سود بیشتر باشیم. به همین دلیل تمامی محصولات شرکت کیا موتور در سطح کیفی بسیار بالا بوده است و مدرک این افتخارات ISO 9001 و استاندارد داخلی می باشد.

 

 

3 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست