logo

استاتور موتور درب پارکینگ

شرکت تولید کننده الکتروموتور کیا موتور توانسته اکثر نیاز های الکتروموتور کشور را برطرف نماید. وب سایت آوا کالا هم در خرید و فروش استاتور موتور درب پارکینگ شرکت اقدام فروش کرده تا خریداران محترم همانطور که شایسته هر ایرانی می باشد که از محصولات با کیفیت ساخت کشور عزیزمان که از متریال درجه یک ساخته شده است استفاده کنند. هموار تلاش کارخانه تولید کننده الکتروموتور کیا این بوده تا قیمت تمام شده محصولات تا حد امکان پایین و بدون افت کیفیت تولید شود .

انواع محصولات استاتور درب پارکینگ که تولید می شود را می توان در تیب های ریلی و ریموتی نام برد که از کیفیت و کارایی بسیار بالا و هم تراز برند های جهانی دانست که دارای گواهی نامه ISO 9001 می باشند.

استاتور موتور درب پارکینگ

قیمت استاتور موتور درب پارکینگ

قیمت استاتورها با توجه به نوسانات ارزی در کشور ما بسیار متغیر است. زیرا تولید استاتور ها و از این قبیل محصولات مانند موتور هود، موتور کولر آبی و غیره… بستگی به قیمت مواد اولیه مورد استفاده در آن می باشد؛ از جمله مس و آهن و غیره… می باشد. در ضمن قیمت انواع استاتور درب پارکینگ خارجی با ایرانی نیز متفاوت خواهد بود؛ محصولات الکتروموتوری ایرانی به دلیل اینکه مواد اولیه و هزینه ی دستمزد کارگران در کشور پایین می باشد قیمت تمام شده محصول نیز کاهش می یابد

شما خریداران محترم می توانید برای دریافت بروزترین قیمت محصولات وب سایت آوا با پرسنل ما در تماس باشید.

مشخصات استاتور درب پارکینگ ایرانی

استاتور های موجود در بازارهای داخلی و خارجی دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی مخصوص به خود هستند. که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سمت خریدار مورد ارزیابی قرار می گیرد. مواردی که مشتری در زمان خرید انواع استاتور ها می توانند مورد ارزیابی قرار گیرد شامل:

  • گارانتی تعویض
  • خدمات پس از فروش
  • برند تولیدکننده
  • جنس سیم و بدنه
  • میزان برق مصرفی دستگاه
  • میزان توان

 

استاتور موتور درب پارکینگ امروزه از پر استفاده ترین محصولات الکتروموتوری در ایران می باشند. زیرا با استفاده از این الکتروموتور ها باز کردن درب ها به ساده ترین و امن ترین راه تبدیل شده است که تا میزان بسیار زیادی در وقت شما عزیزان سرفه جویی می نمایید.

در بین این استاتور ها ايراني و خارجي، استاتور وب سایت آوا کالا به عنوان يك محصولات استاندارد و معتبر شناخته شده  است.

خرید و فروش و قیمت استاتور موتور درب پارکینگ

خرید فروش استاتور موتور درب پارکینگ

خرید فروش استاتور موتور درب پارکینگ با کیفیت و کارایی عالی کار زیاد سختی نیست. استاتور درب پارکینگ یکی از اقلام مصرفی بشمار می آید و بسیاری از افراد این محصول را به طور عمده خریداری می کنند. شناخت فروشگاه های معتبر اینترنتی به شما کمک میکند تا استاتور مورد نظر خود را در کمترین زمان و کمترین قیمت تهیه کنید.
اگر شما هم علاقه به خرید فروش استاتور موتور درب پارکینگ دارید، می توانید به شکل غیر حضوری خرید انجام دهید. با این روش که اول باید شناخت از فروشگاه اینترنتی معتبر داشته باشد و بعد اقدام به خرید کنید. ارزان ترین و با کیفیت ترین استاتور درب پارکینگ در حال حاضر برند كيا موتور  است. این استاتور ها با کیفیت و قیمت مناسب توانسته قسمت زیادی از بازار هدف خود را در بین همه ی اقشار جامعه قرار دهد.

معنی این برای شما چیست؟

ترکیب عالی از عملکرد، قابلیت اطمینان (ISO 9001)، پشتیبانی قوی به شما کمک می کند تا محصول شما همانطور که در نظر گرفته شده کار کند. در مورد استاتور ها با راندمان بالا، بی سر و صدا، با عمر طولانی که به طور خاص برای افزایش عمر متوسط ​​موتور درب پارکینگ طراحی شده اند ، از ما سؤال کنید.

ما در هنگام طراحی محصولات مصرفی اعم از استاتور ها یا سایر محصولات (الکتروموتوری) گزینه های خریداران خود را درک می کنیم، تا بتوانیم با بالاترین کیفیت، رقابتی ترین محصول را تولید کنیم. امروزه یک موتور را می توان قلب اکثر محصولات مصرفی برقی دانست. که کیفیت این محصول باید در نهایت آن چیزی باشد که ما از آن انتظار داریم؛ در نهایت این سؤال پیش می آید که “از چه موتوری باید استفاده کنم؟”

انواع محصولات وب سایت آوا کالا شامل: انواع موتور هود، موتور کولر آبی، موتور فن یخچال صنعتی، استاتور موتور آسانسور و استاتور موتور درب پارکینگ می باشد. که تماین این محصولات را می توانید در کمترین زمان و بصورت غیر حضوری خرید نمایید.

صادرات استاتور موتور درب پارکینگ به عراق سوریه افغانستان

کارخانه تولید کننده استاتور درب پارکینگ

کارخانه تولید کننده استاتور درب پارکینگ شرکت کیا موتور می باشد که یکی از برند های نامدار کشورعزیزمان می باشد. هدف کارخانه تولید کننده استاتور درب پارکینگ تولید یک محصول با طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه است.

شرکت های بسیار زیادی تولید کننده الکتروموتور و استاتور هستند، که تصمیم گیری در مورد آن ها با مشخصات که در اختیار ما است می تواند دشوار باشد. یک استاتور با کیفیت پایین ممکن است هزینه اولیه ما را در خرید محصول را کاهش دهد، اما می تواند منجر به خرابی های زودرس یا در آینده و به همراه آن شکایات مشتری و کاهش اعتبار یک برند شود. یک استاتور چیزی بیش از یک شرکت تولید کننده الکتروموتور است. ما با یک ذهنیت مشارکت به مشاغل نزدیک می شویم. ما در طول فرآیند توسعه با مشتریان خود کار می کنیم، خرمات و پشتیبانی عالی به خریدران خود ارائه می دهیم. در داخل شرکت، ما می توانیم یک استاتور سفارشی برای برنامه و نیاز های شما ایجاد کنیم.

وب سایت آوا کالا

وب سایت آوا کالا به ارائه محصولات با کیفیت بالا خود افتخار می کند. خدمات، پشتیبانی فنی عالی و پرسنل بسیار آگاه همه این ها برای شما خریداران عزیز فراهم شده است تا از خرید خود اطمینان داشته باشد. در حال حاضر ما بیش از 30 مدل اکتروموتور و استاتور موجود را داریم، و همینطور به مرور زمان به انواع الکتروموتور های مورد نیاز شما عزیزان خط تولید ما نیز افزایش می یابد. ما مفتخریم که جزء تولیدکننده الکتروموتور ها و استاتور ها  در ایران با تیمی نوآور از زمان تأسیس هستیم. ما با ضبط استانداردهای جهانی و با افزایش ظرفیت تولید به طور مداوم با سرمایه گذاری های جدید، محصولات خود را با کیفیت و عملکرد بالا گسترش می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست