logo

فروش موتور هود – الکتروموتور هود

وب سایت آوا کالا در زمینه ی انواع الکتروموتورهای با کیفیت و بروز دنیا اقدام به عرضه آنلاین محصولات خود کرده است. محصولات این وب سایت شامل فروش موتور هود ( الکتروموتور هود ) در انواع مختلف موتور هود توربو ، k30 ، k33 و همینطور لوازم و قطعات موتور هود می باشد. کارخانه تولید موتور هود آوا کالا شرکت کیا موتور می باشد، که از شرکت های پیشرو تولید انواع الکتروموتور است.

قیمت موتور هود - کارخانه موتور هود

الکتروموتور هود توربو k30 k33

الکتروموتور هود توربو k30 k33 دارای نویز صدا بسیار پایین می باشد. که این خصوصیت لازمه ی موتور هود می باشد تا فضای آرامبخش خانه را بهم نزد. موتور هود موجود دارای انواع مختلف از نظر دور موتور که شامل چهار دور و سه دور و چپ گرد و راست گرد می باشد که به درخواست مشتری است. و همینطور در بعضی مدل ها نیز ترموگارد ( قطع کن ) وجود دارد و در مواردی هم وجود ندارد، که آن هم به درخواست مشتری نصب آن امکان پذیر می باشد.

 

ویژگی های موتور هود

الکتروموتور هود توربو ، k30 ، k33 در بازار دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصر به فردی هستن. که در زمان خرید توجه به این مشخصات از سمت مشتری مورد اهمیت قرار می گیرند. مواردی که مشتری در زمان خرید انواع الکتروموتور می توانند مورد ارزیابی قرار گیرد در موارد زیر دیده می‌شود:

توانولتاژفرکانسکلاس عایقی
ضریب قدرتضریب نفوذنوع موتورسرعت موتور

لوازم و قطعات موتور هود

یکی دیگر ار مهمترین فاکتور های خرید الکتروموتور هود خدمات پس از فروش آن می باشد. که شامل قطعاتی می شود که پس از گذراندن سال ها دچار فرسایش میشود که باید تعویض گردد از جمله پوسته موتور هود ، پروانه موتور هود و غیره … می باشد. همینطور کارخانه تولید موتور آوا کالا در زمینه تولید قطعات یدکی هم قسمتی را برای تولید اختصاص داده است.

حالا شما یک راهنمای یادگیری برای صعود دارید. برای تولید بهترین ، رقابتی ترین محصولات ، باید اصول اولیه موتور را درک کرد. در اینجا ما در مورد یکی از اساسی ترین تصمیمات خرید موتور هود ، موتور هود فلزی یا پلاستیکی صحبت می کنیم .

موتور هود پلاستیکی یا فلزی؟

اگر تصمیم به خرید هود بگیرید و به دنبال آن به فروشگاه ها حقیقی و سایت های مجازی سر بزنید. با دو نوع موتور هود فلزی و پلاستیکی ( پلی کربن ) مواجه می شوید. که انتخاب بین این دو نوع الکتروموتور هود نیازمند داشتن اطلاعات کافی و صحیح می باشد. متاسفانه بعضی از برند ها برای رقابت موتور های هود خود دیگر برند ها را زیر سوال می برند تا فروش خود را افزایش دهند. و همینطور بعضی از فروشندگان با داشتن اطلاعات غلط باعث گمراهی خریدار می شود. ما در اینجا با قرار دادن اطلاعات صحیح، شما را به انتخاب محصول مد نظرتان راهنمایی می کنیم و در اخر انتخاب با خود شماس که محصول با کیفیت و مقرون به صرفه را انتخاب کنید.

موتور هود فلزی

همانطور که از نام این نوع موتور پیداس از بدنه و پروانه فلزی ساخته شده است و از نظر کیفیت در حد مطلوب می باشد. و همینطور صدای کار کرد این محصول پایین می باشد. معایب موتور هود فلزی میتوان به فرسایش و صدا دار شدن موتور بعد از چند سال استفاده می توان اشاره کرد. چون این نوع موتور با روغن و رطوبت پخت و پز قرار می گیرد دچار این مشکلات می شود.

 

موتور هود پلاستیکی

نسل جدید موتور هود پلاستیکی ( پلی کربن ) می باشد که مطابق استاندارد های روز دنیا از نظر کیفیت و کارایی ساخته شده است. این موتورها کاملا نسوز هستند و در اثر حرارت زیاد به مرور زمان، نه آب می شوند و نه تغییر حالت می دهند و همینطور دچار فرسایش ( زنگ زدگی ) نمی شوند. این نوع الکتروموتور از نویز صدای بسیار پایین و کیفت ساخت بسیار بالا برخوردار است. و از نظر قیمت هم پایینتر از نوع فلزی می باشد که مقرون به صرفه نیز می باشد.

الکتروموتور هود - لوازم و قطعات موتور هود - تولید الکتروموتور هود

فروش موتور هود – الکتروموتور هود

ما مفتخریم که تولیدکننده موتور هود در ایران با تیمی نوآور و پرتلاش هستیم. ما با ضبط استانداردهای جهانی و ظرفیت تولید به طور مداوم با سرمایه گذاری های جدید ، محصولات خود را با کیفیت سطح بالا سریع گسترش می دهیم. و همینطور در داخل آزمایشگاه کارخانه موتور هود ، ما می توانیم یک موتور سفارشی برای برنامه شما ایجاد کنیم. چیزی که الکتروموتور هود آوا کالا را با دیگر برند ها جدا می کند عملکرد بالا ، طراحی موتور قوی ، طیف گسترده ای از رتبه بندی جریان هوا و قدرت موتور طرح های بادوام اثبات شده است. راه حل هایی که برای پاسخگویی به مشخصات شما و متناسب با نیازهای تولیدی شما طراحی شده اند. همه این مزیت ها اتفاقی نیست! اینها تجربه سال ها تلاش و دانش روز دنیاس که باعث شده این نوع الکتروموتور به این سطح کیفی برسد.

موتور هود

ما الکتروموتور های خود را طراحی می کنیم تا متناسب با نیاز مشتری در محل مورد استفاده محصول باشد. الکتروموتور را می توان با طیف وسیعی از گزینه ها و لوازم جانبی تکمیل کرد یا با یک طراحی خاص اصلاح کرد تا بتواند در هر محیطی مقاومت کند. الکتروموتور ما با توجه به نیازهای خاص هر مشتری قابل تنظیم هستند و آنها را با شدیدترین شرایط آب و هوایی و محیط های کاری سازگار می کنند. دانش و تجربه به دست آمده این امکان را برای ما فراهم می کند که در هر جنبه ای از موتور مداخله کنیم ، پیکربندی هایی متناسب با حداکثر کارایی برای برنامه نهایی محیط کار جدید ایجاد کنیم.

آنچه را که برای کمک به هر صنعت و کاربردها آن در رسیدن به سطح کارآیی و صرفه جویی در مصرف انرژی حتی در شرایط بسیار ایده ال نیاز دارید ، ما برای شما فراهم نموده ایم. لوازم و قطعات موتور هود با ترکیب بهترین مواد موجود با فن آوری برتر ، به گونه ای طراحی شده اند که بدون توجه به روند یا کاربرد ، در شرایطی چالش برانگیز بدون هیچ مشکلی برای سالیان متمادی برای شما کار کند. و از هزینه های چرخه عمر كم برخوردار باشند.

سایت فروش موتور هود – الکتروموتور هود

کشور ما یکی از تولید کنندگان قوی در زمينه محصولات صنعتي از جمله موتور هود – الکتروموتور هود ، لوازم خانگي و صنعتي… محسوب می شود.

محصولات برقي را می توانید کارخانه موتور هود با کیفیتی برابر با نمونه وارداتی آن و قیمتی مناسب تر در بازار تهیه کرد.

یکی از راه های خرید موتور هود توربو k30 k33 استفاده از سایت فروش اینترنتی آوا کالا است.

شما می توانید انواع موتور هود را در هر توان و تعداد از ما با قیمت و کیفیت عالی غیر حضوری از طریق این سایت خریداری کنید.

71 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست