logo

موتور کولر آبی 1/3

همواره مشخصات ، قیمت و کیفیت موتور کولر آبی 1/3 یکی از دقدقه های خریداران در سطح جهان می باشد. تولید بهترین موتور کولر آبی یکی از دقدقه های امروز تولید کنندگان می باشد. ما مفتخریم که جزء تولید کننده های برتر سال های گدشته بودیم ، همراه با تیمی نوآور و متعهد از زمان تأسیس هستیم. ما با ضبط استانداردهای جهانی با ظرفیت تولید به طور مداوم با سرمایه گذاری های جدید ، محصولات خود را با کیفیت و عملکرد عالی سریع گسترش می دهیم. الکتروموتور چیزی بیش از یک شرکت تولید کننده موتور است. ما با یک ذهنیت مشارکت به مشاغل نزدیک می شویم. ما در طول فرآیند توسعه با مشتریان خود همکاری می کنیم ، پشتیبانی فنی و خدمات عالی ارائه می دهیم. در داخل شرکت تولید کننده الکتروموتور ، ما می توانیم یک موتور سفارشی برای برنامه های شما ایجاد کنیم.

مشخصات و قیمت موتور کولر آبی 1/3

پشتیبانی صنعت موتور کولر آبی 1/3

 شرکت تولید کننده موتور کولر آبی 1/3 خود را به ارائه محصولات با کیفیت بالا افتخار می کند. همواره تلاش خود این بوده تا بهترین و مناسب ترین قیمت موتور کولر آبی را برای مشتریان عزیز فراهم کند. خدمات عالی مشتری ، پشتیبانی فنی و پرسنل بسیار آگاه مواره در تمامی مراحل پشتیبان خریداران محترم بوده است. در حالی که ما در حال حاضر 30 مدل از مدل های الکتروموتور موجود را داریم ، الکتروموتورها همچنین می تواند مطابق نیاز های شما سفارش سازی شود تا نیاز هایی شما برآورده شود. الکتروموتور ها دارای طیف گسترده ای از موتور ها می باشد از جمله موتور هود توربو ، موتور هود k30 ، موتور کولر آبی 1/2 و غیره… می توان باشد.

مشخصات ، قیمت موتور کولر آبی 1/3

با وجود گزینه های بسیار زیادی برای الکتروموتور ها ، تصمیم گیری در مورد انتخاب یکی با مشخصات صحیح می تواند دشوار باشد. یک موتور با کیفیت پایین ممکن است هزینه اولیه محصول را کاهش دهد ، اما می تواند منجر به خرابی های زودرس یا مشکلات گارانتی در آینده به همراه شکایات مشتری و کاهش اعتبار یک برند شود. یک موتور بی کیفیت و ارزان قیمت بیش از حد انتظار می تواند از کیفیت محصول نهایی جلوگیری کند ، اما هزینه اولیه را تا جایی کاهش می دهد که محصول شما از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست ولی قابل فروش و رقابت بین محصول های دیگر نیست. و این یعنی شکست شما در فروش و تولید یک محصول جدید در دنیایی که حرف اول بقا یعنی توان رقابت است.

حالا شما یک مشاور یادگیری برای صعود دارید. برای تولید بهترین ، رقابتی ترین محصولات ، باید اصول اولیه موتور را درک کرد. در اینجا ما در مورد یکی از اساسی ترین تصمیمات برای خرید موتور کولر آبی 1/3 صحبت می کنیم. الکتروموتور های کولر آبی ما با توجه به نیازهای خاص هر مشتری قابل تنظیم هستند و آنها را با شدیدترین شرایط آب و هوایی و محیط های کاری سازگار کرده ایم.

محصول پیشنهادی ما برای شما موتور کولر آبی 1/3 کیا موتور می باشد که با آخرین متد روز دنیا ساخته شده است.

کیفیت و عملکرد موتور کولر آبی

دانش و تجربه ی به دست آمده این امکان را برای ما فراهم می کند که در هر جنبه ای از موتور مداخله کنیم و همانطور که خریدارن سفارش داده اند سفارش سازی کنیم. پیکربندی هایی متناسب با حداکثر کارایی با برنامه نهایی با محیط کار مناسب ایجاد کنیم. آنچه را که برای کمک به هر صنعت و کاربردها در رسیدن به سطح کارآیی و صرفه جویی در مصرف انرژی حتی در شرایط بسیار ایدال نیاز دارد را فراهم کنیم. موتور کولر آبی 1/3 و الکتروموتور های دیگر با ترکیب بهترین مواد موجود با فن آوری برتر ، به گونه ای طراحی شده اند که بدون توجه به روند یا کاربرد در شرایط نامساعد ، چقدر چالش برانگیز باشند و از هزینه های فرسایش چرخه عمر كم برخوردار باشند.

موتور کولر - الکتروموتور کولر

توان و اندازه های موتور کولر آبی 1/3

الکتروموتور کولر آبی در اشکال و اندازه های مختلفی عرضه می شوند. در صنعت مهمترین استانداردهای IEC است.ما طیف گسترده ای از انواع موتور های کولر آبی از توان های 1/2 ، 1/3 ، 1/4 ، 1/20  ،توان 160 وات و 180 وات موجود داریم. شما از تنوع محصولات ما شگفت زده خواهید شد. موتور کولر آبی 1/3 آوا کالا مترادف با کیفیت ، نوآوری و بالاترین راندمان هستند. الکتروموتور های استاندارد از نوع موتورهای کوچک برای کاربردهای کنترل حرکت تا ولتاژ بالا در شرکت تولید میشود. این همه محصول بر اساس 18 سال تجربه کاری و اعتماد خریداران انجام شده است.

حفاظت از گرمای موتور کولر

گرمای حاصل از اتلاف نیرو در رساناها و قطعات آهن دستگاه و همچنین گرمای اصطکاک باید توسط سیستم خنک کننده حذف شود تا دمای موتور محدود شود. هدف اصلی دستگاه های محافظ جلوگیری از آسیب رساندن به آسیب پذیرترین قسمت موتور ( موتور کولر آبی 1/3 ) ، عایق کاری در سیم پیچ های استاتور است. برای موتورهای کم مصرف اغلب یک دستگاه حساس به دما در داخل موتور نصب می شود مانند موتور هود و در صورت رسیدن دما به مقدار ایمن محدود خود ، برای خاموش کردن منبع برق استفاده می شود. . برای موتورهای بزرگتر ، ترموگارد حساس به دما ممکن است در یک یا چند مکان در سیم پیچ های استاتور تعبیه شوند.

کیفیت تولید موتور کولر آبی 1/3

کیفیت قطعات موتور کولر آبی 1/3 از گالوانیزه آب کاری شده می باشد تا در رطوبت داخل کولر آبی مقاوم باشد و دچار فرسایش نشود. همینطور جنس سیم های داخل موتور بنا به سفارش خریدار متفاوت می باشد. بلبرینگ های داخل الکتروموتور نیز مقاوم دربرابر رطوبت و فرسایش بوده ( ip22 ) تا سالیان طولانی برای شما بدون هیچ گونه استرس بابت خرابی کار می کند. همچنین این نوع موتور کولر آبی 1/3 از کمترین میزان نویز صدا را دارا می باشد ، تا فضای آرام بخش خانه را بهم نزد.

مشخصات ، قیمت و تولید کننده موتور کولر آبی 1/3

خرید ارزان قيمت ترين موتور کولر آبی در بازار

اگر قصد خريد موتور کولر آبی باكيفيت و استاندارد را داريد و از جهات مختلف اين مسئله را بررسی کردید. مزایای و معایب آن در مورد جنس سیم و ضريب قدرت و توان موتور کولر برای مشتری آشکار می گردد. که این بهترین بودن از نظر هر خریداری متفاوت است!

زیرا برخی قميت را بهترین می دانند. برخی دیگر برند و برخي نوع جنس و قطعات مصرف شده در محصول را و غیره … در هر صورت می توان گفت از نظر هر فردی بهترین متفاوت است.

شما خریداران محترم نیز میتوانید از پرسنل ما در انتخاب بهترین موتور کولر آبی مشاوره بگیرید.

توان۱/۳ اسب بخار
ولتاژ۲۲۰ ولت
فرکانس۵۰ مگا هرتز
نوعتکفاز دو سرعته
کلاس عایقیB
ضریب قدرت0.95
ضریب نفوذIp22
سرعت950 - 1425 دور در دقیقه

1 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست